wymiana nagrzewnicy jest możliwa bez zdejmowania deski, ale trzeba poodkręcać wszystkie półki od strony kierowcy i konsolę środkową, po odkręcać wszystkie śrubki mocujące część tunelów powietrza mianowicie te tunele co idą na środkowe kratki nawiewu i tunel na nawiew szyby i rozpiąć na zatrzaskach z blachy dopływ świeżego powietrza od wentylatora. w komorze silnika trzeba trzeba odkręcić te 2 śrubki mocujące nagrzewnicę i rozpiąć węże. wracamy do środka do auta i tera mamy 2 możliwości albo odpiąć cięgna od nagrzewnicy lub odkręcić 3 śrubki i wyjąć cały mechanizm z cięgnami (ja wybrałem tę 2 opcje). nagrzewnica powinna już wyjść lecz może mały opór stawiać deska rozdzielcza, ja postanowiłem trochę czasu poświęcić i odkręcić te 4 śrubki mocujące deskę rozdzielczą(dwie po bokach widać je jak się otwiera drzwi bądź widać na nich zaślepki, a pozostałe dwie są w środku auta w okolicach środkowej konsoli jak by tam była) żeby deską można było by zrobić ruch w górę w celu łatwiejszego wyjęcia nagrzewnicy. w tym momencie cały ten tunel z nagrzewnicą powinien wyjść już bez problemu. po wymianie nagrzewnicy trzeba wszystko zrobić w odwrotnej kolejności. mi wymiana wraz z małą pomocą kolegi zajęła ok 2,5 godz. jeżeli by ktoś miał jakieś pytania bardziej szczegółowe to proszę pisać.
pozdrawiam i mam nadzieje że to umożliwi Wam możliwość szybszej wymiany nagrzewnicy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)