1,8 RP czasem gubi obroty przez chwilę po zapaleniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1,8 RP czasem gubi obroty przez chwilę po zapaleniu
Witam,tak jak w temacie.Czasem odpalam i po kilku sekundach gubi obroty.Wtedy na wyczucie przegazówka i sie uspokaja.Nie zdaza sie to podczas jazdy oraz wtórnie po tym fakcie przy odpaleniu.Właściciel od którego kupiłem golfa twierdzi ze tam jest sportowy wałek i to moze byc przyczyna.Ja myśle ze to moze byc krokowiec ?? filtr paliwa stary ?? oświeccie mnie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
jeżeli krokowiec to na ciepłym silniku na biegu jałowy też obroty by falowały czy nawet przygasał. Tak naprawde na prawidłowe obroty silnika składa się dość sporo możliwości, także tródno jest jednoznacznie określi że to może być krokowiec. Musisz bardziej zaobserwować zachowanie samochodu może czegoś więcej się dopatrzysz i napiszesz co będzie dodatkową wskazówką dla odpowiadających pozdro
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
sewooo, a gdzie znajduje się krokowiec w RP?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
no przy przepustnicy, takie czarne coś z szeroka wtyczką
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189073
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189073
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 09:47 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.
dekoracje weselne, florystyka -> prv
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Dzięki chłopaki. Czyli krokowy jest pod wtryskiem? Bo dzisiaj całkiem możliwe ze będe czyścił wtrysk (czyli to pod tym plastikiem ze znaczkiem VW). A Przepustnica gdzie jest? Jak się dostac do krokowca i przepustnicy tak zeby przeczyscic
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
hmm nie wiem jak to mogę wytłumaczyć...Jak zapalam auto ma 900 obr powiedzmy.Po chwili spadają do ok 500 i to nie jest regułą czasem tak się dzieje czasem nie.Jak spadają to wciskam pedał tak do 2,5 tys i jest ok czasem trzeba 2 razy.Próbowałem ruszyć bez przegazówki to obroty spadły ( silnik nie reagował na gaz) a póżniej szarpnęło autem i było ok.
jeżeli masz "dziury" w przyspieszeniu to może trzeba zrobić adaptacje przepustnicy, nie grzebał nikt przy TPS-ie? może masz scieszki w TPS-ie przerwane hmm tego rodzaju objawy mogą byc nawet spowodowane zaśniedziałą główną wtyczką przy ECU... opisywac i opisywac szukaj a znajdziesz wiele na te tematy
prawdopodobnie źle ustawiony TPS. Jak bedziesz czyścił wtryski to ustaw sobie go od razu.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
TPS to chyba coś z krokowcem. Nie wiem czasem czy nie jest to czujka przepustnicy, ale niech się wypowiedzą bardziej poinformowani koledzy.
Ja miałem czyścic ten wtrysk, ale jakoś tak mi sie średnio chciało. Otworzyłem mache, stoje i się patrze. I zobaczyłemm że mam jeden przewód podciśnienia odpięty tam z tyłu tego plastiku z logo naszej marki. Wetknąlem ten przewód i obroty jka mi trochę falowały to już praktycznie stoją w miejscu i w ogóle gdzieś lepiej się jeżdzi, nie ma takich mikro szrpniec przy przyspieszaniu. Ale wtrysk i tak chyba jutro przeczyszcze tak na wszelki wypadek, wiec rady się przydadzą
Ja miałem czyścic ten wtrysk, ale jakoś tak mi sie średnio chciało. Otworzyłem mache, stoje i się patrze. I zobaczyłemm że mam jeden przewód podciśnienia odpięty tam z tyłu tego plastiku z logo naszej marki. Wetknąlem ten przewód i obroty jka mi trochę falowały to już praktycznie stoją w miejscu i w ogóle gdzieś lepiej się jeżdzi, nie ma takich mikro szrpniec przy przyspieszaniu. Ale wtrysk i tak chyba jutro przeczyszcze tak na wszelki wypadek, wiec rady się przydadzą
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
widzę ze tez przesiadłeś się z 1,3 jakiego wcześniej miałeś MH ?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 335 gości