Brak mocy w TDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy w TDI
Witam od wakacji mam kłopot z moim goferkiem... odczuwa sporawy brak mocy... myślałem że to turbo bo nie było boosta już... oddałem do regeneracji fajnie idzie na 1-2-3... ale ale powyżej 3tys obr czuć że nie ciągne... powyżej 100km/h auto nie rozpędza się.... max to około 140-150 i dalej nie idzie a dojście 100-150 to trwa jakieś 30s jak nic... myślę czy to nie wtryskiwacze ponieważ w lato raz zalałem bio olej i może to spowodowało zatkanie czy coś mechanik od turbo powiedział że może jest zła druga dawka co myślicie? dzwoniłem do 1 kolesia od wtrysków i powiedział że to sprawdzenie to 2 dni... i że w tdi nie niszczą się wtryski nie kumam gościa w ogóle... może ktoś polecić znawce w Łodzi lub okolicach? co obada co i jak i podeśle mnie w dobre miejsce? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 23:49 przez zombi, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=187426
- xys
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:31
- Lokalizacja: Wrocław / Kiełczów
- Kontakt:
komp to podstawa. bez tego, to jak rozmawiac z lekarzem o bolu gardla przez telefon. ale mozna zaczac od prostych rzeczy.
1) probowales wypiac boxa?
2) sprawdz, czy uklad nie jest zapowietrzony. moze pompa juz nie wyrabia albo ktorys filtr.
1) probowales wypiac boxa?
2) sprawdz, czy uklad nie jest zapowietrzony. moze pompa juz nie wyrabia albo ktorys filtr.
kupię/sprzedam pojedynczą oponę: Uniroyal Rallye 185/60 R14 82T
xys, nie mam obecnie dostępu do kabla a gdzieś chyba skocze ale 50zł to szkoda... filtry w sierpniu wymieniane bo myślałem że o to chodzi... nie wiem właśnie czy pompa czy wtryski druga dawka czy coś... powiem tak bez boxa bo myślałem że to może jego wina... jest gorzej w trasie to już w ogóle się czołgał, co do przepływomierza to kiedyś jak miałem dostęp do kabla to robiłem logi dynamiczne i niby z tego wyszło że pompuje przepływomierz dobrze, może wejdę na allegro i zakupie taki kabelek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=187426
- tomek507
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: pn kwie 28, 2008 10:48
- Lokalizacja: Małopolska okl.Gorlic
- Kontakt:
Moze masz jakiegos znajomego z takim samym autkiem pozyczyc przepływomierz i sprawdzic i juz ci to duzo powie. Znajomy tak pozyczał u mnie ost bo mial podobne objawy i okazał sie własnie ten przepływomierz walniety na moim szedł jak talala.
- Co wy właściwie robicie tam u was?
- Grillujemy i pijemy wódke
- A w zimie?
- Nie grillujemy
- Grillujemy i pijemy wódke
- A w zimie?
- Nie grillujemy
zamówiłem kabel obd2 zawsze się przyda, napiszę na górpie łodzkiej może znajdę kogoś kto pomoże...
[ Dodano: 12 Kwi 2009 17:36 ]
witam sprawiłem kablem autko... i miało 2 błędy
po resecie ok... ale zrobiłem 2x kurs szybki pod market i pojawił się za każdym razem błąd "4 nieznany błąd" czy coś takiego... jutro jadę w trase i zobaczymy co tam wyjdzie... ogólnie po resecie dalej auto podobnie jeździ w okolicach 100km/h brak mocy
[ Dodano: 13 Kwi 2009 21:06 ]
Witam, wróciłem i po wagowanu wyszło iż jest tylko 1 błąd, odcięcia paliwa zawór n109 błąd jest spowodowany odcięciem zapłonu w aucie... więcej nic nie pokazało a auto dalej jak nie rozpędzało się powyżej 100km/h tzn idzie mu to baaaaaardzo ciężko nawet na 4tym biegu... ogólnie powyżej 2-2.5tys nie czuć tej mocy co kiedyś... co radzicie forumowicze? PLISSSSSSS
[ Dodano: 14 Kwi 2009 22:26 ]
pojechałem dziś na A2 i zrobiłem logi dynamiczne na 4tym biegu bloków 03 04 08 i 11
http://odsiebie.com/pokaz/2191542---47bd.html
http://odsiebie.com/pokaz/2191552---effb.html
plik a i b.csv kto podejmie się rozszyfrowania go? ;p start około 1000-1200 obr a koniec 4700 około
[ Dodano: 12 Kwi 2009 17:36 ]
witam sprawiłem kablem autko... i miało 2 błędy
po resecie ok... ale zrobiłem 2x kurs szybki pod market i pojawił się za każdym razem błąd "4 nieznany błąd" czy coś takiego... jutro jadę w trase i zobaczymy co tam wyjdzie... ogólnie po resecie dalej auto podobnie jeździ w okolicach 100km/h brak mocy
[ Dodano: 13 Kwi 2009 21:06 ]
Witam, wróciłem i po wagowanu wyszło iż jest tylko 1 błąd, odcięcia paliwa zawór n109 błąd jest spowodowany odcięciem zapłonu w aucie... więcej nic nie pokazało a auto dalej jak nie rozpędzało się powyżej 100km/h tzn idzie mu to baaaaaardzo ciężko nawet na 4tym biegu... ogólnie powyżej 2-2.5tys nie czuć tej mocy co kiedyś... co radzicie forumowicze? PLISSSSSSS
[ Dodano: 14 Kwi 2009 22:26 ]
pojechałem dziś na A2 i zrobiłem logi dynamiczne na 4tym biegu bloków 03 04 08 i 11
http://odsiebie.com/pokaz/2191542---47bd.html
http://odsiebie.com/pokaz/2191552---effb.html
plik a i b.csv kto podejmie się rozszyfrowania go? ;p start około 1000-1200 obr a koniec 4700 około
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=187426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości