1,8 RP czasem gubi obroty przez chwilę po zapaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

olo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 10:36
Lokalizacja: ruda śląska

1,8 RP czasem gubi obroty przez chwilę po zapaleniu

Post autor: olo666 » wt kwie 07, 2009 20:23

Witam,tak jak w temacie.Czasem odpalam i po kilku sekundach gubi obroty.Wtedy na wyczucie przegazówka i sie uspokaja.Nie zdaza sie to podczas jazdy oraz wtórnie po tym fakcie przy odpaleniu.Właściciel od którego kupiłem golfa twierdzi ze tam jest sportowy wałek i to moze byc przyczyna.Ja myśle ze to moze byc krokowiec ?? filtr paliwa stary ?? oświeccie mnie
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » śr kwie 08, 2009 05:12

jeżeli krokowiec to na ciepłym silniku na biegu jałowy też obroty by falowały czy nawet przygasał. Tak naprawde na prawidłowe obroty silnika składa się dość sporo możliwości, także tródno jest jednoznacznie określi że to może być krokowiec. Musisz bardziej zaobserwować zachowanie samochodu może czegoś więcej się dopatrzysz i napiszesz co będzie dodatkową wskazówką dla odpowiadających pozdro



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr kwie 08, 2009 09:21

sewooo, a gdzie znajduje się krokowiec w RP?


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » śr kwie 08, 2009 09:41

no przy przepustnicy, takie czarne coś z szeroka wtyczką
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189073
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 09:47 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » śr kwie 08, 2009 09:50

Obrazek


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr kwie 08, 2009 10:29

Dzięki chłopaki. Czyli krokowy jest pod wtryskiem? Bo dzisiaj całkiem możliwe ze będe czyścił wtrysk (czyli to pod tym plastikiem ze znaczkiem VW). A Przepustnica gdzie jest? Jak się dostac do krokowca i przepustnicy tak zeby przeczyscic


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » śr kwie 08, 2009 11:59

No przepustnice masz zamiar właśnie dziś wyczyścić bo jest dokładnie pod wtryskiem :)



olo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 10:36
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: olo666 » śr kwie 08, 2009 14:32

hmm nie wiem jak to mogę wytłumaczyć...Jak zapalam auto ma 900 obr powiedzmy.Po chwili spadają do ok 500 i to nie jest regułą czasem tak się dzieje czasem nie.Jak spadają to wciskam pedał tak do 2,5 tys i jest ok czasem trzeba 2 razy.Próbowałem ruszyć bez przegazówki to obroty spadły ( silnik nie reagował na gaz) a póżniej szarpnęło autem i było ok.



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » śr kwie 08, 2009 15:12

jeżeli masz "dziury" w przyspieszeniu to może trzeba zrobić adaptacje przepustnicy, nie grzebał nikt przy TPS-ie? może masz scieszki w TPS-ie przerwane hmm tego rodzaju objawy mogą byc nawet spowodowane zaśniedziałą główną wtyczką przy ECU... opisywac i opisywac szukaj a znajdziesz wiele na te tematy



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » śr kwie 08, 2009 16:12

prawdopodobnie źle ustawiony TPS. Jak bedziesz czyścił wtryski to ustaw sobie go od razu.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

olo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 10:36
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: olo666 » śr kwie 08, 2009 16:14

Własnie samochód przyspiesza i wkręca się w obroty super.jak równiez trzyma je i fajnie z nich schodzi.To jest tylko chwila po rozruchu.
Nie wiem co to TPS.
Wcześniej jezdziłem gaźnikowcem wiec narazie jestem dętka jeśli chodzi o ten silnik ;D



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr kwie 08, 2009 19:41

TPS to chyba coś z krokowcem. Nie wiem czasem czy nie jest to czujka przepustnicy, ale niech się wypowiedzą bardziej poinformowani koledzy.
Ja miałem czyścic ten wtrysk, ale jakoś tak mi sie średnio chciało. Otworzyłem mache, stoje i się patrze. I zobaczyłemm że mam jeden przewód podciśnienia odpięty tam z tyłu tego plastiku z logo naszej marki. Wetknąlem ten przewód i obroty jka mi trochę falowały to już praktycznie stoją w miejscu i w ogóle gdzieś lepiej się jeżdzi, nie ma takich mikro szrpniec przy przyspieszaniu. Ale wtrysk i tak chyba jutro przeczyszcze tak na wszelki wypadek, wiec rady się przydadzą :pub:


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

olo666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 10:36
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: olo666 » śr kwie 08, 2009 21:14

No na pewno sie przydają ;D Ogólnie to z silnika jestem zadowolony.Ten 1.8 pali mi tyle mniej wiecej co 1,3 na gaźniku ;D Postaram sie go doprowadzić do bdb stanu w miarę czasu.
Pozdro



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » śr kwie 08, 2009 22:03

widzę ze tez przesiadłeś się z 1,3 :) jakiego wcześniej miałeś MH ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 212 gości