Szarpie, przerywa ABF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Szarpie, przerywa ABF

Post autor: g-zone » czw mar 05, 2009 00:09

pisałem o tym w dziale speed, ale widać że mało kto tam zagląda, może tutaj znajdzie sie osoba ktora moze pomoc, szarpie mi abfem (tzn przerywa) miedzy 2500 a 3100 obr, zauwazylem ze silnik miedy zimny jest ok, jesli sie rozgrzeje troche ok 2-3 min zaczyna szarpac w tym przedziale, co moze miec wplyw na to?


może to

1)pompa paliwa???????

2)ECU???

3)czujnik ten przy ukladzie dolotowym?

bardzo prosze o sugestie
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 18:59 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw mar 05, 2009 00:15

Jest jedna osoba na forum obeznana w temacie ale nie udziela informacji lecz kasuje klienta za usługę.

Być może problem tkwi w czujniku położenia wału korbowego.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » czw mar 05, 2009 00:38

chyba wiem o kim piszesz kolego,

dziękuje jak zawsze za odpowiedź, pełen szacunek kolego

masz może namiary lub zdjęcie gdzie jest ten czujnik?

ok już wiem, poniżej głowicy koło miski olejowej, jest jakiś sposób żeby go sprawdzić????????
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 01:04 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw mar 05, 2009 02:12

g-zone pisze: jest jakiś sposób żeby go sprawdzić????????
W sumie, to chyba jedynie oscyloskopem oglądać impulsy jakie daje, a tak "na węch" to raczej się nie da. Nie raz czujnik może być dobry ale są zanieczyszczenia na nim lub na kole z "zębami" i impulsy są zniekształcone.


P.S
Do czujnika kłopotliwy dostęp jest.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » pn kwie 06, 2009 23:30

zodiak pisze:
g-zone pisze: jest jakiś sposób żeby go sprawdzić????????
W sumie, to chyba jedynie oscyloskopem oglądać impulsy jakie daje, a tak "na węch" to raczej się nie da. Nie raz czujnik może być dobry ale są zanieczyszczenia na nim lub na kole z "zębami" i impulsy są zniekształcone.


P.S
Do czujnika kłopotliwy dostęp jest.

VAG wykrył bład czujnika położenia wału, czy mógłbys mi opisac jak sie do niego dobrać? nie wiem jak to zrobić, a myslalem ze dzisiaj kregoslup sobie zlamie, tam jest jedna sruba na imbus??



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt kwie 07, 2009 08:38

Nie wymieniałem to nie wiem, wiem tylko że jest problem z "wydłubaniem" gada bo jest w bardzo "nieprzyjaznym" miejscu.
Nim wydłubiesz czujnik zobacz PW, wysłałem Ci tam też pomocnego linka.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 07, 2009 09:00

Panowie wystarczy na podnośniku żabce podnieść nieco silnik za miskę olejową, odkręcić przednią łapę silnika, zdjąć rozrusznik i odkręcić poduszkę przednią. Czujnik mamy już na wierzchu :bigok: :bigok: Teraz tylko imbus 5mm i odkręcamy śrubkę, czujnik wysuwamy i pamiętajmy o oringu i podkładce dystansowej. Jak coś zknocisz to impulsy nie będą odbierane lub auto sfiksuje na maxa. :helm:



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » wt kwie 07, 2009 15:41

Taz kurcze mam aluminiowa miche jak ty zapewne, podnosiles ja za krawedz?? boje sie zebym jej nie uszkodzil bo to dziadostwo w porownaniu do stalowki



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 07, 2009 16:07

Podłóż deskę pod miskę, ja zmieniłem tą badziewną na stalową i mi nasze drogi nie straszne :bigok: Jak potrzebujesz jakichś info na temat ABFa to pisz na pw do mnie.



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » wt kwie 07, 2009 16:11

dzieki wielkie za pomoc jak i inicjatywe :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 492 gości