MK3 1.9TD AAZ i rózne obroty na biegu jałowym(luzie)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
MK3 1.9TD AAZ i rózne obroty na biegu jałowym(luzie)
NO właśnie zauważyłem, że często mam różne obroty silnika na luzie. Na rozgrzanym silniku czasem jest ok 1200obr/min a czasem jest ok 850obr/min. Czym to może być spowodowane? I co na to poradzić? W sumie bardzo nei przeszkadza, ale zawsze to troche więcej pali.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
To raczej nie filtr tylo regulacja pompy wtryskowej. Kręciłeś coś przy pompie? (wieksza dawka i,t,p)? Zazwyczaj tak sie dzieje jak sie rozreguluje podłużną śróbę z tyłu pompy (nr 6 na fotce) . Może to mieć też związek z cięgnem ssania, ogólnie przy pompie prawie wszytsko jest ze sobą powiązane, ale pewnie regulacja powinna pomóc.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Michnik, Spokojnie, dasz rade to zrobić. Powodem jest prawdopodobnie śróba 6 która NIE służy do regulacji obrotów biegu jałowego tak jak większość ludzi myśli. Spróbuj ją wkręcić tak żeby obroty wzrosły (powrócić ta śróbą do w miarę oryginalnego położenia). Do zejścia z obrotów używaj śróby 8 i ewentualnie 7. Jak bawiłem się pompą to też czasem miałem takie ustawienia, że obroty w identyczny sposób falowały, ale w końcu ustawiłem to tak, że jest ok powodzenia
Poczytaj tu: na stronie drugiej http://forum.vwgolf.pl/tematy15/jak-wyr ... t20856.htm
oraz tu:
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
Jak cos to pisz na forum, bedziemy próbowali coś wymyśleć.
PS. postaraj sie za mocno nie rozregulowac bo pozniej bedzie ciezko wszystko poustawiać
Poczytaj tu: na stronie drugiej http://forum.vwgolf.pl/tematy15/jak-wyr ... t20856.htm
oraz tu:
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
Jak cos to pisz na forum, bedziemy próbowali coś wymyśleć.
PS. postaraj sie za mocno nie rozregulowac bo pozniej bedzie ciezko wszystko poustawiać
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Grzebałem ponieważ dołożyłem intercooler i podniosłem ciśnienie na turbinie . I żeby to miało jakis sens to trzeba było podnieśc dawkę paliwa.greg pisze:więc jest tak jak mówię - jak zmieniałeś dawkę paliwa to puszczając gaz będziesz miał różne obroty a w szczególności się to dzieje jak ruszaleś tą śrubę co na zdjęciu. A jaką holerę żeś to robił??
- wojju
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
- Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
- Kontakt:
a jak wyglada spalanie , ile wzroslo? czy zaczal kopcic silnik? ile dales za intercooler i skad wziales weze? na wiosne chce zrobic dokladnie to samo co ty , dolozyc intercooler i podkrecic dawke i cisnienie, pozdro
Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Spalanie deczko wzrosło(0.5-1L), kopcenie tez chyba minimalnie. Intercooler kupiłem bodajze za jakies 280PLN razem z rurami i kierownica powietrza(oryginalne od MK3). Chociaz minęło sporo czasu zanim znalazłem.wojju pisze:a jak wyglada spalanie , ile wzroslo? czy zaczal kopcic silnik? ile dales za intercooler i skad wziales weze? na wiosne chce zrobic dokladnie to samo co ty , dolozyc intercooler i podkrecic dawke i cisnienie, pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 372 gości