Kto wkładał zegary z MK4?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Kto wkładał zegary z MK4?

Post autor: hepos » pn kwie 06, 2009 10:57

Witam, mam taki kaprys zeby sobie wlozyc zegary z mk4 do mojego mk3. Mam mfa. Znalazlem na forum opis instalacji zegarow oraz przerobki wtyczek. Wiem jakie zegary musze kupic, zeby mialy MFA i nei mialy szyny CAN.

Jest tylko 1 pytanie. Pisze w poradzie, ze potrzebny jest też pływak paliwa od golfa 4.
I stąd moje pytanie. Co się stanie jeśli podepne na standardowm plywaku od golfa 3 (w przypadku odp bedzie źle pokazywał - bedzie pokazywal caly czas jedna wartowsc, bedzie losowo wskazywal, czy moze jakos inaczej)

I drugie pytanie czy jest na forum jakas porada jak zmienic ten pływak?? Jak go przypasowac do pompy mk3 ? Tego typu rzecz mnie nurtuje, czekam na odpowiedź

I jeszcze : jakbym kupil zegary do 260 km/h to bedzie mi przekłamywało prędkość? (mam swoje do 220)



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pn kwie 06, 2009 11:02

prędkości nie będzie przekłamywał na zegarze wyskalowanym do 260, pod warunkiem że twój impulsator będzie "pasował" pod te zegary - tzn chodzi o indeks licznika


Obrazek

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » pn kwie 06, 2009 11:12

a jak to sprawdzić czy bedzie pasował?

No i ponawiam pytanie o płyuwak



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pn kwie 06, 2009 11:16

co do pływaka to ci nie pomogę ale z tego co wiem to chyba trzeba kupić impulastor od mk4 chyba to pasuje plug&play


Obrazek

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » pn kwie 06, 2009 11:46

Wole kupic licznik zeby mi podszedl niz jeszcze zmieniac impulsator ;)

Jesli ktos cos wie w mojej spr to prosze



greg

Post autor: greg » pn kwie 06, 2009 16:36

zakładaliśmy pływak od T4 (chyba) przy wymianie zegarów - z tym ze zmiana polegała tylko na wymianie drutu razem z suwakiem i pływakiem a obudowa została z golfa 3



Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » pn kwie 06, 2009 17:13

ok rozumiem a jesli sie tego nie zrobi?



greg

Post autor: greg » pn kwie 06, 2009 21:09

hepos pisze:ok rozumiem a jesli sie tego nie zrobi?
to jak zbiornik pusty - pokazuje max jak zbiornik pełny - pokazuje minimum, podgięcie druta - zbiornik pełny - pełny pół pół, 1/3 - pokazuje minimum



Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » pn kwie 06, 2009 21:38

czyli pokazuje na odwrot i ne da sie go przerobic?;>



greg

Post autor: greg » pn kwie 06, 2009 22:00

hepos pisze:czyli pokazuje na odwrot i ne da sie go przerobic?;>
greg pisze:podgięcie druta - zbiornik pełny - pełny pół pół, 1/3 - pokazuje minimum
chyba jasno się wyraziłem?



Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » pn kwie 06, 2009 22:45

to chyba lepiej nie podginać i przyzwyczaic sie że wskaznik jest w druga strone ;)



greg

Post autor: greg » wt kwie 07, 2009 08:46

hepos, jak wolisz - kumpel po 2 dniach stwierdził że nei da się tak jeździć i szybko kupiliśmy na allegro pływak za 35zł

[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 8:48 am ]
http://allegro.pl/item590243919_plywak_ ... _9_td.html widzisz ten element z drutem i suwak? to ci jest potrzebne



Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 288
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » wt kwie 07, 2009 09:11

a zeby to wyienic trzeba wyciągać cały bak i spuszczać paliwo??
J mam tten plus, ze jezdze na LPG a w baku mam zawsze max 10 l :)



greg

Post autor: greg » wt kwie 07, 2009 12:17

hepos pisze:zeby to wyienic trzeba wyciągać cały bak i spuszczać paliwo??
nie - dostęp od góry



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 315 gości