Problem z gaznikiem w 1.6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z gaznikiem w 1.6
Witam!
Proszę Was o pomoc, mam problem z moim Golfem a konkretniej z gaźnikiem tak mi się wydaję, że właśnie tu leży problem. Już piszę o co chodzi:
Gdy odpale auto obroty są na początku stabilne jednak po chwili skaczą między 1100 a 900 i auto gaśnie, można nim ruszyć i jechać jednak przy dojeżdżaniu do skrzyżowania bądź wrzuceniu na bieg jałowy silnik również gaśnie choć nie zawsze zależy jaki ma humor, kolejny problem pokazał się wczoraj gdy jechałem sobie spokojnie na piątym biegu ok 90-100km/h silnik w pewnym momencie jakby nie dostał dawki paliwa i zaczął zwalniać gdy próbowałem dodać gazu dusił się, wrzuciłem na looz i zgasł. Stało sie tak kilka razy na dość krótkim odcinku. Musiałem za każdym razem zgasić auto i odpalić ponownie potem już było ok na jakiś czas. W AUCIE NIE MAM INSTALACJI GAZOWEJ I NIGDY JEJ NIE BYŁO!
Dość długo jeździłem na rezerwie i może coś zaciągnał z baku jakiś syf i gdzieś się dostał w gaźniku i to on jest przyczyną tych objawów, może świece, filtr paliwa nie wiem nie znam sie to są tylko moje podejrzenia, może ktoś z Was wie co to może być bo to jest na prawde wkurzające i uciążliwe.
Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam
Proszę Was o pomoc, mam problem z moim Golfem a konkretniej z gaźnikiem tak mi się wydaję, że właśnie tu leży problem. Już piszę o co chodzi:
Gdy odpale auto obroty są na początku stabilne jednak po chwili skaczą między 1100 a 900 i auto gaśnie, można nim ruszyć i jechać jednak przy dojeżdżaniu do skrzyżowania bądź wrzuceniu na bieg jałowy silnik również gaśnie choć nie zawsze zależy jaki ma humor, kolejny problem pokazał się wczoraj gdy jechałem sobie spokojnie na piątym biegu ok 90-100km/h silnik w pewnym momencie jakby nie dostał dawki paliwa i zaczął zwalniać gdy próbowałem dodać gazu dusił się, wrzuciłem na looz i zgasł. Stało sie tak kilka razy na dość krótkim odcinku. Musiałem za każdym razem zgasić auto i odpalić ponownie potem już było ok na jakiś czas. W AUCIE NIE MAM INSTALACJI GAZOWEJ I NIGDY JEJ NIE BYŁO!
Dość długo jeździłem na rezerwie i może coś zaciągnał z baku jakiś syf i gdzieś się dostał w gaźniku i to on jest przyczyną tych objawów, może świece, filtr paliwa nie wiem nie znam sie to są tylko moje podejrzenia, może ktoś z Was wie co to może być bo to jest na prawde wkurzające i uciążliwe.
Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 05, 2009 14:53 przez michal167, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie jak miałem przebicie na kablach wysokiego to też tak pyrkał i spadał nawet na 300 obrotów i zdażyło mu się gasnąć.
Też za cholere nie wiedziałem co jest...
Obroty podciągałem na gaźniku chwile było dobrze potem znowu...
Wymieniłem kable i narazie jest git
ale żeby zobaczyć czy jest przebicie musisz ich podotykać i może Cie kopnac prad jesli kopie to przebicie jest
Albo lepszy sposob to jak jest ciemno podniesc mache i zobaczyc czy iskra gdzies tam nie skacze.
No i jeszcze napisz jaki gaźnik masz, bo to może wina podciśnień
Też za cholere nie wiedziałem co jest...
Obroty podciągałem na gaźniku chwile było dobrze potem znowu...
Wymieniłem kable i narazie jest git
ale żeby zobaczyć czy jest przebicie musisz ich podotykać i może Cie kopnac prad jesli kopie to przebicie jest
Albo lepszy sposob to jak jest ciemno podniesc mache i zobaczyc czy iskra gdzies tam nie skacze.
No i jeszcze napisz jaki gaźnik masz, bo to może wina podciśnień
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
nie bój sie pogrzebać xD
jak coś wykręcisz to tak samo się wkręca
No jak piszesz, że jeszcze podczas jazdy tak sie dzieje to może filtr paliwa przytkany ?
jak coś wykręcisz to tak samo się wkręca
No jak piszesz, że jeszcze podczas jazdy tak sie dzieje to może filtr paliwa przytkany ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: sob mar 28, 2009 15:44
- Lokalizacja: Suwałki
Kolego drogi filtr paliwa jest na przewodzie który doprowadza paliwa do pompki paliwowej,musisz tam jego szukac a najlepiej wymienic go.Nie kosztuje duzo i u mnie tez miał takie objawy jak u ciebie i wymiana go pomogła:)Jest jeszcze przy zbiorniku paliwa chyba, choc nie jestem pewny i nie polecam ci tam szukac przyczyny.
Ten akurat wiem, że tam jest hehe i pierwsze co zrobie jutro to na pewno go wymienie, zaraz za zbiornikiem paliwa też jest bo zaglądałem pod spód (taki aluminiowy) ale wymiany tego sam się nie podejme...cały czas myślałem ze przyczyna leży w gazniku ale chyba nie....sam już nie wiem interesuje mnie jeszcze taka dziwna rzecz która wygląda podobnie jak filtr paliwa, jak otworzę maske to po lewej stronie przy błotniku jest taka jakby puszka i wchodzą w nią trzy kable/wężyki również połączone z układem paliwowym do czego to służy??borubar1986 pisze:Kolego drogi filtr paliwa jest na przewodzie który doprowadza paliwa do pompki paliwowej,musisz tam jego szukac a najlepiej wymienic go.Nie kosztuje duzo i u mnie tez miał takie objawy jak u ciebie i wymiana go pomogła:)Jest jeszcze przy zbiorniku paliwa chyba, choc nie jestem pewny i nie polecam ci tam szukac przyczyny.
[ Dodano: 06 Kwi 2009 10:49 ]
Podbijam
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: sob mar 28, 2009 15:44
- Lokalizacja: Suwałki
To co mówisz przy błotniku to jest chyba filtr dwutlenku węgla czy coś ale ta część nie ma wpływu na te problemy. szukaj przyczyny a znajdziesz jeszcze sprawdziłbym filtr powietrza.
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 12:41 przez borubar1986, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob mar 22, 2008 12:45
- Lokalizacja: Zamość
re:
Witam.Mam kolego identyczny problem jak ty,tylko ze ja mam silnik 1,3.spróbuje wymienić ten filtr jak niepomoże to chyba się udam na regulację gaźnika.Jak byś rozwiązał problem to napisz proszę w jaki sposób,pomożesz mi,oczywiście jeśli ja uporam się pierwszy to też napiszę Ci w czym tkwił problem....
Słuchajcie chłopaki, wymieniłem ten filrt paliwa i nic problem jest nadal, wczoraj zaprowadziłem auto do mechanika bo już mi ręce opadają. Powiedział, że na 90% będzie to jakiś regulator wolnych obrotów i podobno jest cholernie droga ta część i lepiej sprzedać Golfa niż naprawiać... dzisiaj się za niego wezmą i zobaczymy co zdiagnozują ale jeśli się okaże, że to jest właśnie ten regulator to *#cenzura#* ten interes... pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob mar 22, 2008 12:45
- Lokalizacja: Zamość
re:
witam.Brzmi to dosyć smutno! wspólczuję,ja wymieniłem ten filtr powietrza i wszystko niby jest w porządku poza tym że rano strasznie długo chodzi na ssaniu!heh ja to bym się niemogł roztać ze swoim mkII
Już jestem po diagnozie a więc niestety okazało się, że jest uszkodzony ten regulator wolnych obrotów... aha gaźnik mam elektroniczny PIERBURG 2EE. Cały komplet na allegro kosztuje od 300 - 500zł plus założenie jakieś 100zł ale dotarłem do jakiegoś gościa z Wrocka i sprzedaje regenerowane regulatory właśnie do tych gaźników 2EE za 160zł jednak trzeba swój uszkodzony zostawić w rozliczeniu albo wysłać jeśli ktoś ma daleko do Wrocławia. Dają na tą część gwarancje 24 miesiące pisemną więc raczej są wiarogodni i nie boją się o swoją jakość wykonania... narazie mechanik przyspieszył mi iskre i nie gaśnie ale to może sie odbić na spalaniu (tak mi sie wydaje) z czase to zrobie ale narazie brak funduszy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 352 gości