pytanie do elektryków

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pn mar 14, 2005 09:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Sebo » sob gru 31, 2005 01:16

Jak wymianiałem aku, to facet mierzył pobór. Przy włączonej 1 mrugającej diodzie(atrapa alarmu) pobór wynosił 1mA Późnie sam mierzyłem i było tak samo. Teraz mam alarm i musze zmierzyć, ale raczej niewiele bierze, bo ayto czasami stoi po tydzień i żadnych objawów rozładowania.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 01:22

u mnie sa 3mA



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » sob gru 31, 2005 01:26

to skąd po zamknięciu centralnego aż tyle u mnie nie mam pojęcia


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

djset

Post autor: djset » sob gru 31, 2005 02:07

a moze swiecić ci cos zaczyna...



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 02:19

a masz cos takiego jak gaszenie lampki po kilku sekundach wewnatrz auta ???

nieraz to sie zawiesza cos takiego obilo mi sie kiedys o uszy

pozdrawiam
:smoke:



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » sob gru 31, 2005 13:05

Usiądź w środku, zamknij auto. Miernik powinieneś widzieć i wtedy wyjmujesz i wkładasz pojedynczo bezpieczniki. W pewnym momencie pobór powinien spaść. Obczajasz, od czego jest ten bezpiecznik i szukasz już w tym obwodzie.



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » sob gru 31, 2005 13:10

no wszystko ok ale ja wiem że to jest od centralnego, bo jak samochód jest otwarty to tak się nie dzieje, własnie pytanie jest co w centralnym może pobierać prąd jak już się zamknie , pompka przestanie pracować


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » sob gru 31, 2005 16:18

Domykanie szyb masz?
Jeśli tak, to może moduł komfortu.



Awatar użytkownika
thomson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 18:34
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: thomson » sob gru 31, 2005 17:21

jak wy to sprawdzacie ten pobór prądu jakim miernikiem
mówcie jak to zaraz ide u siebie sprawdzić



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » ndz sty 01, 2006 00:08

rozłączas klemę np + i zwykłym miernikiem podpinasz się jedną końcówką pod klemę a drugą pod + akumulatora wtedy przejście jest przez miernik i patrzysz na wskazania


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 01, 2006 13:48

Sróbuj odłączać poszczególne wtyki od kabli drzwiowych, potem wtyk od pompki i po odłączeniu każdej wiązki mierz natężenie. Może w którymś zamku mikrowyłącznik robi małe zwarcie. W ten sposób dojdziesz w którym, potem ew. rozbiórka drzwi i czyszczenie styków

[ Dodano: Nie Sty 01, 2006 12:50 pm ]
I sprawdź jescze natężenie po zamknięciu drzwi ale bez zamykania CZ. To by wskazywało na wyłącznik drzwiowy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

hektopaskal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hektopaskal » ndz sty 01, 2006 18:50

thomson pisze:jak wy to sprawdzacie ten pobór prądu jakim miernikiem
mówcie jak to zaraz ide u siebie sprawdzić
Tylko nie sprawdzaj poboru prad podczas uruchamiania silnika. :satan:



hoek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz sty 01, 2006 17:56
Lokalizacja: Skalbmierz
Kontakt:

Post autor: hoek » ndz sty 01, 2006 19:04

ja juz dwa takie przypadkimialem w różnych autach i w obu byly to lampki w bagażniku
wpierwszym po wypadkowym mechanik zle dopasowal klape
w drugim byl to mercedes bolec sie wytarl i nie rozlaczal
jesli pobór jest okolo 500mA czyli jak obliczyliscie ok 6wat to jest to jakas zarówka
w vwpobór pradu nawet z alarmem powinien wachac sie do max 15 20mA



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 01, 2006 19:11

a sprawdz radio, kumpel miał też taką sytuację jak ty i okazało się że to radio mu kradnie prąd, najlepiej je odłącz na jakiś czas i zobaczysz co się będzie działo


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 385 gości