Co zrobić by pił mniej oleju - POMOCY (MK3-1.9 TDi)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw gru 29, 2005 16:18

Sorki czyś ale sam demontaż i motaż silniczka( zdjęcie głowicy) to 140 zł. Wymiana pierścieni to 80 zł (zdjęcie miski olejowej, wyciągnięcie tłoków i wymiana pierścieni ) a sprawdzenie głowicy i ewentualny szlif to 100 zł. To razem za robociznę 320. Najpierw dobrze przeczytaj a potem pisz!!!!!!!



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw gru 29, 2005 17:41

:pub: sorki, mam gorączkę i to chyba dlatego. Czyli chyba bredzę w malignie.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw gru 29, 2005 18:35

Za wymianę uszczelki pod głowicą w AAZ z czyszczeniem układu chłodzenia z oleju i zalanie nowego płynu zapłaciłem 100 PLN...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Re: Co zrobić by pił mniej oleju - POMOCY (MK3-1.9 TDi)

Post autor: Lennox » czw gru 29, 2005 20:58

marekk pisze:
Lennox pisze:Mój MK3 1.9TDi chyba zaczyna wcinać olej, na 8 tys wypił mi ok 2 litry i kopci na biało w czasie jazdy....
skoro kopci na bialo to nie masz przypadkiem oleju w plynie chlodniczym?? Jego nie ubywa rowniez???
No właśnie nie. Sprawdzałem.
Pozdrawiam



endi6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 01, 2006 14:45
Lokalizacja: sdfggs

Post autor: endi6 » ndz sty 01, 2006 17:27

olej może brać turbinka a że dymi na biało to oznaki kończącej się turbinki
miał tak sąsiad w passacie B4 też 1,9 TDI po wymianie turbiny wszystko wróciło do normy i między wymianami maxymalne zurzycie oleju to 0,1l co 10000km przy ponad 200k przebiegu



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 01, 2006 18:35

a moze nie ma tragedii, kolega wyraźnie pisze że kopci na biało, a nie na niebiesko. Takie zużycie oleju może się utrzymac przez następne 100 tys km i więcej. Jeździć i sprawdzać ile bierze, jeśli przyz następnych wymianach tylko tyle to bym się nie przejmował.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości