po wymianie rozrządu i wałków dzieją się cuda

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

po wymianie rozrządu i wałków dzieją się cuda

Post autor: g-zone » ndz kwie 05, 2009 17:15

wczoraj kolega wymieniał sobie wałeczki na sportowe, wszystko robił dokładnie jak nalezy, ustawił krzywki tak samo jak były w seryjnych itd, auto po odpaleniu, zaczelo przebierac, nie pracuje rowno na jałowym biegu, czuć troche wieksza moc ale nie jest to wielka roznica, obroty skacza na jałowym dosyc sporo, czuc jakby sie przyduszal, zaraz pracuje dobrze i dalej sie dusi... nie wiem co robić, jakie pomysły?? co można było zpieprzyć przy tym, silniczek to znany ABF 16v 2.0, liczymy na pomoc koledzy :pub:



bykuba4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 04, 2008 14:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bykuba4 » ndz kwie 05, 2009 18:28

A może zapłon trzeba ustawić!!!!



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz kwie 05, 2009 19:05

w abf-ie nie ustawia sie zaplonu

na 90% jest zle ustawienie rozrzadu calosci lub jednego walka



g-zone
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: wt lis 06, 2007 02:23
Lokalizacja: z obwodnicy

Post autor: g-zone » ndz kwie 05, 2009 19:52

a jak ustawić wałki jeśli te są zle ustwione? chodzi o położenie właściwe



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pn kwie 06, 2009 02:19

g-zone pisze:a jak ustawić wałki jeśli te są zle ustwione? chodzi o położenie właściwe
kąt wałków jest większy... co za tym idzie zwiększa się kąt otawrcia i zamknięcia... kąty liczy sie przed/po GZP/DZP. Czasem bez kółka regulowanego od rozrządu się nie obędzie - zależy jakie wałki.

Jedno jest pewne: bez dobrego tunera sie nieobejdzie


18K4F inside... RWD car :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 343 gości