po wymianie rozrządu i wałków dzieją się cuda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
po wymianie rozrządu i wałków dzieją się cuda
wczoraj kolega wymieniał sobie wałeczki na sportowe, wszystko robił dokładnie jak nalezy, ustawił krzywki tak samo jak były w seryjnych itd, auto po odpaleniu, zaczelo przebierac, nie pracuje rowno na jałowym biegu, czuć troche wieksza moc ale nie jest to wielka roznica, obroty skacza na jałowym dosyc sporo, czuc jakby sie przyduszal, zaraz pracuje dobrze i dalej sie dusi... nie wiem co robić, jakie pomysły?? co można było zpieprzyć przy tym, silniczek to znany ABF 16v 2.0, liczymy na pomoc koledzy
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
kąt wałków jest większy... co za tym idzie zwiększa się kąt otawrcia i zamknięcia... kąty liczy sie przed/po GZP/DZP. Czasem bez kółka regulowanego od rozrządu się nie obędzie - zależy jakie wałki.g-zone pisze:a jak ustawić wałki jeśli te są zle ustwione? chodzi o położenie właściwe
Jedno jest pewne: bez dobrego tunera sie nieobejdzie
18K4F inside... RWD car :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości