GAŚNIECIE NA JAŁOWYM MK3 GTI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz sty 01, 2006 12:14

Ja u siebie mam problem z właśnie z krokowcem. Po nocy nie chce się włączyć i na biegu jałowym gaśnie. Dopiero jak się nagrzeje jest ok. No chyba że wezmę suszarką potraktuję krokowca to też zatrybia :hmm:
Hmmm... jak go czyściliście? Ktoś wspomniał że benzyną można. Z tego co wiem, gdy nie dochodzi do niego napięcie to jest zamnknięty więc chyba ciężko byłoby go benzyną potraktować w środku. No chyba że się on jakoś rozbiera ale z tego co widziałem to nie ma szans - przynajmniej ja swojego nie mogłem rozkręcić.
Proszę, opiszcie jak go czyściliście.

Z góry dzięki ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 01, 2006 13:11

M mk3 GTI krokowiec trzeba wyciągnąć z zespołu wtryskowego i nalać do niego benzyny, przepłukać, zostawić na noc, lepszy ponoć nawet nitro, tylko uwaga na niektóre plastiki. Miałem taki problem, czyściłem, niestety pomogło tylko częściowo i na krótko. Za sprawną używkę zapłaciłem na szrocie 150 złotych, na allegro widziałem niedawno za 100, ale trzeba uważać, bo nijak bez założenia do silnika nie poznasz czy sprawny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz sty 01, 2006 13:35

Zaszedłem niedawno do garażu, uruchamiam autko i elegancko - nie gaśnie na jałowym, obroty nie falują - wszystko idealnie. Ciekawe na jak długo... :otepienie:

PozdróVWka ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 01, 2006 14:07

U mnie problem zawsze pojawiał się w rozgrzanym silniku, na zimnym było ok.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz sty 01, 2006 14:11

U mnie właśnie odwrotnie - tak jakby jakimś cudem dostała się wilgoć i po prostu przymarzał. Tyle tylko że nie wiem czy jest to w ogóle możliwe :otepienie:


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 01, 2006 14:16

Nie sądzę, po prostu pewnie inny rodzaj uszkodzenia czy zatarcia krokowca. Chyba niema ty wielkiego manewru. Sprobować wymyć, a jak nie pomoże to kupiuć sprawny. Wymiana w końcu jest banalna, i kupując można od razu założyć i sprawdzić. Aha, niekoniecznie musi być dokładnie do tego silnika, ja mam od Passata 2,0 i gra. Kształt ten sam, ale oznaczenia inne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz sty 01, 2006 14:22

Fakt - wymiana jest dziecinnie prosta ;) Hmmm... mówisz abym go wymył... ale gdy go wyjmę, pozostaje jest "zamknięty", a rozebrać go chyba się nie da. Więc jak go dokładnie w środku wymyć tą benzynką?
No chyba że się mylę i jedną z "rurek" dostanę się do samego środka, wypłukam go, wysuszę itd ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 01, 2006 16:15

Dokładnie, od obu rurek sie dostaniesz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 108 gości