problem z odpaleniem i obrotami pomozcie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

karpiu12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 22:08
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

problem z odpaleniem i obrotami pomozcie

Post autor: karpiu12345 » sob kwie 04, 2009 21:08

witam was koledzy. mam problem z moim autkiem. jak odpalam samochod i chce dodac gazu auto gasnie spadaja oboroty itd. niewiem co jest grane. podczas jazdy jak juz uda sie ruszyc to auto muli , tak jak by nie mogl wejsc na wyzsze obroty i np. miedzy 2,5 tys obr a 3 tys ma taka chocby przerwe , przymuli go i znowu jedzie normalne. a czasami nawet jest ze dojade do skrzyzowania skrecam i z 1 biegu ruszam i znowu jest to samo ze nie moze wejsc na obroty ;/ co jest grane. bylem na kompie u elektryka i u mechanika i wszystko jest ok. wymienilem kable wys. nap. , swiece , czujnik temp i czujnik halla. i dalej to samo. niewiem czy to juz wina elektryki czy samej mechaniki. jak zostawilem auto u tych specow to u nich akurat palilo. i tak teraz znowu mam takie problemy. moje auto to

golf 3 1,6 ben bez gazu 75ps z 93 r. z monowtryskiem

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » sob kwie 04, 2009 21:20

Bez różnicy ciepły zimny ?



karpiu12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 22:08
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: karpiu12345 » sob kwie 04, 2009 23:00

kolego teraz akurat bylem odwiezc dziewczyne do domu i znowu to samo. stanalem na srodku skrzyzowania przy ruszeniu i lipa. bez roznicy czy cieply czy zimny. raz jak chce idzie dobrze a raz jak sie mu cos ubzdurzy to nie pojedzie i koniec . niewiem . pomozcie koledzy bo cos nie gra i to fes. pozdro


pozdro KARPIU

DamianS.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:22
Lokalizacja: okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: DamianS. » sob kwie 04, 2009 23:07

wez ze soba na przejazdzke mechaniora i mu pokaz co jest grane


moje pudełko ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235737

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » sob kwie 04, 2009 23:07

Filtr paliwa podstawa pod mono wtryskiem jest ok ?



karpiu12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 22:08
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: karpiu12345 » sob kwie 04, 2009 23:11

filtr paliwa z tego co sie orietuje to jak by byl cieply to by mial problem z odpaleniem. wlasnie niewiem do konca co z ta podstawa. jak to mozna sprawdzic . a jest mozliwe ze jest cos z katem albo ze sonda , tylko ze na kompie nie wykazuje zadnych bledow


pozdro KARPIU

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » sob kwie 04, 2009 23:20

Pierwsze co to sobie wymien filtr paliwa A podstawe sprawdz tak odpal motor i jesli bedzie chodził na wolnych to ruszaj mono wtryskiem jesli załważysz zmiane w pracy silnika to jest nieszczelna i czeba wymienic. Sonda lambda odpada . Kat jak jest zatkany pokryszony np to też są takie objawy podnies go na lewarku i walnij pienscą albo młotkiem w niego jesli usłyszysz luzne kamienie to czeba rurke wstawic.



karpiu12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 22:08
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: karpiu12345 » sob kwie 04, 2009 23:27

filtr byl zmieniony i dlatego wiesz minalem ten temat hehe sorki wielkie ze daremnie ci zawracalem glowe o filtrze. aha to mowisz zeby w taki sposob to zrobic. a co wtedy z lambda ona jest przeciez w kacie. w pod tym monowtr to jest jakas uszczelka czy cala podstawa


pozdro KARPIU

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » ndz kwie 05, 2009 09:40

to nie lambda skoro na zimnym też tak się dzieje, miałem identyczne objawy jak ty, u mnie winna była przepustnica, czujnik położenia przepustnicy miałem uszkodzony (wytarte ścieżki) mamy takie same silniki ABU :grin: , wymieniłem przepustnice na używaną i chodzi jak przecinak


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

karpiu12345
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 22:08
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: karpiu12345 » ndz kwie 05, 2009 10:38

hej TOBI. wczoraj jak przekrecilem sam zaplon to spod monowtrysku slyszalem takie skwierczenie tak strzykalo tam pokrecilem pare razy zaplonem tam i zpowrotem i zapalil normalnie hehe wiec przepustnica to jest to pod wtryskiem tak tak wchodzi taka wtyczka pionowo wpieta chyba na 4 albo 6 pinow hehe pozdro a ile moze to kosztowac


pozdro KARPIU

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości