Czy to pada sprzęgło ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » sob kwie 04, 2009 20:55

duber pisze:wiec samemu trzeba to przemyslec.z ciezko wbijajacym sie pierwszym biegiem ludzie latami jezdzą
No właśnie - jak nie muszę to bym tego nie ruszał, bo tak jak mówię nie zawsze się to dzieje. A pytam o to bo zapadła decyzja że w lato do Grecji autami jedziemy, a to kawałek drogi i nie chciałbym jaj po drodze :))
Ale jeśli tak to pewno tez to oleje :))



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob kwie 04, 2009 20:56

rysiektr, piszesz o tych plastykowych łącznikach?jesli tak to masz lewarek na pręcie nia na linkach.jesli Lennox, ma na linkach to wtedy tego niema u siebie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob kwie 04, 2009 21:15

siostra ma IBIZE z 2004r kupiła ja prosto z salonu nówkę 5lat temu. Zrobiła 40tys i u niej jest to samo. Biegi ma na tak jak ja na "pręcie". Jeśli kolega ma na linki to przyczyna może być w postaci synchronizatora, natomiast jeśli nie to zacząłbym od wymiany tulejek

[ Dodano: 04 Kwi 2009 21:17 ]
rysiektr pisze:rysiektr, piszesz o tych plastykowych łącznikach?
chodzi mi o łączniki , tulejki, itd generalnie wszystko co wchodzi w skład mech wybierania biegów


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob kwie 04, 2009 21:23

jak mialem w mk2 tam luzy to tylko skrajne biego kijowo wchodzily czyli wsteczny i piatka.ale reszta ok.tak bylo umnie.



Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » sob kwie 04, 2009 21:38

Sprawdziłem teraz - mam na linki.
Czyli co Panowie sugerujecie - olać sprawę ? chyba raczej się nie pogorszy ?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob kwie 04, 2009 21:45

ja osobiscie bym olal.za rok dwa moze bym cos robil ale watpie.to moje zdanie.



Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » sob kwie 04, 2009 21:47

:)) Ja też to właśnie oleję :)))

BARDZO dzięki wielkie za pomoc :))



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 236 gości