Problem z otwartą klapą bagażnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Witam wszystkich!!! Otóż w swoim golfiku mam podobny problem raczej kilka problemów,jestem posiadaczem golfika od 2tyg.ale obecnie go nie mam przy sobie czyli nie moge sprawdzić dokładnej przyczyny gdyż jestem obecnie w pracy na wyspach brytyjskich.Główne problemy jakie zdążyłem zauważyć to oczywiśćie 1) brak oświetlenia bagażnika(+jest wychodzi na to że -nie ma,dodam że zapalniczka działa bez problemu )
2)niedziałający zamek klapy bagażnika po włożeniu kluczyka nie mogę przekręcić ani w lewo ani w prawo.Posiadam alarm wiec on zamyka i otwiera.
3)brak spryskiwacza tył wycieraczka sie obraca ale nie pryska i zdążyłem sie zobaczyć że obraca sie razem z dyszą! Pompka podaje płyn bo słychać.
Teraz tak bedąc w polsce próbowałem zajrzeć chociaż do klapy ale za cholere nie mogłem zdjąć tego czarnego plastiku i na tym sie skonczyły moje oględziny. Pisze o tym teraz choć za trzy tygodnie będe dopiero w polsce ale chciąłbym wiedzieć gdzie uderzyć odrazu co wymienić aby wszystko działało jak należy.
2)niedziałający zamek klapy bagażnika po włożeniu kluczyka nie mogę przekręcić ani w lewo ani w prawo.Posiadam alarm wiec on zamyka i otwiera.
3)brak spryskiwacza tył wycieraczka sie obraca ale nie pryska i zdążyłem sie zobaczyć że obraca sie razem z dyszą! Pompka podaje płyn bo słychać.
Teraz tak bedąc w polsce próbowałem zajrzeć chociaż do klapy ale za cholere nie mogłem zdjąć tego czarnego plastiku i na tym sie skonczyły moje oględziny. Pisze o tym teraz choć za trzy tygodnie będe dopiero w polsce ale chciąłbym wiedzieć gdzie uderzyć odrazu co wymienić aby wszystko działało jak należy.
bandit600 było parę razy. Na początek polecam: http://forum.vwgolf.pl/search.php
Powyżej masz opisany jeden ze sposobów naprawy.bandit_600 pisze:1) brak oświetlenia bagażnika(+jest wychodzi na to że -nie ma,dodam że zapalniczka działa bez problemu )
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124314bandit_600 pisze:3)brak spryskiwacza tył wycieraczka sie obraca ale nie pryska i zdążyłem sie zobaczyć że obraca sie razem z dyszą!
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
Koledzy, a na co byście postawili, gdy sytuacja wyglądała tak.
na wstępie zaczęło mi pokazywać, ze klapa otwarta, po kilku dniach przestało pokazywać, następnie światło przestało świecić w bagażniku, nawet była sytuacja, że mi się 3 razy sama klapa zamknęła gdy otworzyłem auto z pilota. Dodam, ze alarm nie oryginalny, nie wiem czy był kiedyś ori bo z takim kupiłem już. Wiec gdy otwieram auto pilotem, i jeśli nie otworze w ciągu iluś tam sekund drzwi to nie zamyka się automatycznie, muszę sam go zamknąć. Więcej objaw samo zamknięcia nie było. już teraz nie pokazuje gdy klapę otworzę na włączonym silniku. Gdy otwieram auto, zapala się światło w środku auta, wiec komfort dostaje sygnał, brzęczyk tez działa gdy nie wyłączę świateł, wszystkie drzwi i bagażnik zamykają się i otwierają. Sprawdziłem przewody w peszli, są całe. Czyżby to mikrostyk z zamku bagażnika.
na wstępie zaczęło mi pokazywać, ze klapa otwarta, po kilku dniach przestało pokazywać, następnie światło przestało świecić w bagażniku, nawet była sytuacja, że mi się 3 razy sama klapa zamknęła gdy otworzyłem auto z pilota. Dodam, ze alarm nie oryginalny, nie wiem czy był kiedyś ori bo z takim kupiłem już. Wiec gdy otwieram auto pilotem, i jeśli nie otworze w ciągu iluś tam sekund drzwi to nie zamyka się automatycznie, muszę sam go zamknąć. Więcej objaw samo zamknięcia nie było. już teraz nie pokazuje gdy klapę otworzę na włączonym silniku. Gdy otwieram auto, zapala się światło w środku auta, wiec komfort dostaje sygnał, brzęczyk tez działa gdy nie wyłączę świateł, wszystkie drzwi i bagażnik zamykają się i otwierają. Sprawdziłem przewody w peszli, są całe. Czyżby to mikrostyk z zamku bagażnika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:10
- Lokalizacja: Przysucha
witam temat jest dosc klopotliwyale rozwiazanie pasikx jes takies dosc racjonalne
Problem w tym ze trzeba wiedziec jak podlaczyc te kable.
Bo niestety czujnik w tym zamku jest odpowiedzialny tez za przedni chodzi o to ze jak jest uszkodzony tylni to przud tez niedziala i nie ma informacjo o otwartej klapie czy to przud czy tyl wiec bardzo prosze o napisanie jak te kabelki polaczyc by to dzialalo
czekam na odpowiedzi
pozdro
Problem w tym ze trzeba wiedziec jak podlaczyc te kable.
Bo niestety czujnik w tym zamku jest odpowiedzialny tez za przedni chodzi o to ze jak jest uszkodzony tylni to przud tez niedziala i nie ma informacjo o otwartej klapie czy to przud czy tyl wiec bardzo prosze o napisanie jak te kabelki polaczyc by to dzialalo
czekam na odpowiedzi
pozdro
przewod masy podlaczylem pod wspolny (oznaczenie COM na takich mikrowylacznikach) a pozostale dwa poprzez diody zlaczylem razem i podlaczylem do jednej z pozostalych nog wylacznika. Nie pamietam do ktorej ale jesli sie pomylisz to lampka w bagazniku bedzie swiecila przy zamknietej a gasla przy otwartej klapie - wiec odrazu będzie to widoczne.
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
Ja zrobilem tak jak to kolega pasikx
Wczoraj powalczylem z klapa i swiatelkiem w bagazniku. A wiec moj mikrostyk byl juz tak dojechany ze nawet nie przewodzil pradu. kupilem mikrostyk za 1,89 i udalo sie podlaczyc. Nie powiem troche pracy bylo, ale forum to studnia porad. Dobrze, ze cos takiego istnieje.
Jak nie bedzie dlugo pracowac to i tak nie bedzie czlowiek zly bo stratny ~2 zlote, i swoj czas poswiecony swojemu samochodowi nie idzie na marne, a nowy zamek 164pln w VW Serwis. Ponowna naprawa zajmie chwile. A tak swiatelko sie zapala i pokazuje na desce ze klapa otwarta.
Trzeba oczywiscie sie zaopatrzyc w narzedzia odpowiednie.
Podobnie moj mikrostyk nie dzialal wiec zastosowalem zamiennik polecany wczesniej troche drobnej pracy ale moj stary umarl wiec nie bylo mozliwosci sprawdzic ktory kabel do ktorego wejscia a instrukcja ze braz do srodka a reszta bez znaczenia nie zdala egzaminu bo pomiary wskazywaly ze do com braz a do nc braz-niebieski i swiatlo w bagazniku swieci a po co ten braz-czarny bo u mnie zadnej reakcji podlaczony czy nie czy do trzeciego styku w mikro czy do tego nc co braz-niebieski wiec jakie jest jego znaczenie dodam ze na desce nigdy nie mielem sygnalizacji otwartej klapy czy drzwi.
Do odkrecenia zatrzasku to trzeba spline 10 a nie 8 jak opisane wczesniej chyba ze MKIV maja rozne ale po co ten trzeci kabel ?
Do odkrecenia zatrzasku to trzeba spline 10 a nie 8 jak opisane wczesniej chyba ze MKIV maja rozne ale po co ten trzeci kabel ?
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 02:03 przez gatokane, łącznie zmieniany 1 raz.
witam kuppilem nowy zamek ale co sie okazuje niemam kostki do podlonczenia do zamka mam tylko kabelki zaizolowane prosze o pomoc gdzie kupie taka kostke i jak ona sie nazywa prosze o pomoc i jak maja byc zalutowane te kabelki
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 10:30 przez virusut, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości