Witam!
Otóż kolega podjechał swoim MKII 1,6 do mnie w celu pomocy w wymianie paska rozrządu, ale ja mam 1,3 i koło pasowe (napęd alternatora) schoodzi po wykręceniu czterech imbusów. Z Golfem 1,6 jak dotąd nie miałem do czynienia i proszę napiszcie mi, czy prócz tych czterech imbusów należy jeszcze odkręcić tą śrubę z dwunastokątną główką żeby zdjąć to koło? Jest ono podwójne - o ile pamiętam napędza alternator i pompę wodną.
Prośba również o link do e-boka z silnikiem 1,6/1,8 o ile to możliwe.
Z góry WIELLKIE dzięki.
Pozdrawiam Serdecznie i proszę o info.
Wymiana paska rozrządu w 1,6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob kwie 23, 2005 19:23
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Wymiana paska rozrządu w 1,6
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 22:46 przez muzykocholik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob kwie 23, 2005 19:23
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
OK!
Dzięki za błyskawiczny odzew. Jutro zaproszę kolesia ponownie i zastosuje co napisałeś.
Dam znać o wynikach.
Pozdr.
[ Dodano: Sob Kwi 04, 2009 21:08 ]
Oddaję sprawiedliwym sprawiedliwość.
KAROL G60 pomogłeś. Dzięki. Jeśli wiadomo jak ma być można do tego podejść inaczej.
Jeśli nie wiadomo, można spieprzyć!!!
Zrobione i koniec tego tematu:)
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy KILLERÓW!!!
Dzięki za błyskawiczny odzew. Jutro zaproszę kolesia ponownie i zastosuje co napisałeś.
Dam znać o wynikach.
Pozdr.
[ Dodano: Sob Kwi 04, 2009 21:08 ]
Oddaję sprawiedliwym sprawiedliwość.
KAROL G60 pomogłeś. Dzięki. Jeśli wiadomo jak ma być można do tego podejść inaczej.
Jeśli nie wiadomo, można spieprzyć!!!
Zrobione i koniec tego tematu:)
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy KILLERÓW!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 86 gości