problem z paleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

problem z paleniem

Post autor: artur1902 » pt kwie 03, 2009 13:01

tak jak w temacie mam do was ogromną prośbe a mianowicie mam golfa II 1.3 benzyna.kiedy auto postoi dłużej to nie moge go zapalić tzn tak ciężko kręci jakbym miał akumulator słaby ale akuma jest nowa i naładowana.w rozruszniku zmieniłem szczotki kiedyś niedawno bendiks też zmieniłem.jeszcze jak jeżdze tak z dnia na dzien to spoko wszystko pali nie wiem z bratem sprawdziłem ladowanie i jest dobre.pytałem mechanika to on powiedział że to moze być wirnik w rozruszniku nie wiem co to może być może coś zwarćie robi??????????
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 20:31 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Re: problem z paleniem w mk2

Post autor: fifel » pt kwie 03, 2009 14:04

artur1902 pisze:tak jak w temacie mam do was ogromną prośbe a mianowicie mam golfa II 1.3 benzyna.kiedy auto postoi dłużej to nie moge go zapalić tzn tak ciężko kręci jakbym miał akumulator słaby ale akuma jest nowa i naładowana.w rozruszniku zmieniłem szczotki kiedyś niedawno bendiks też zmieniłem.jeszcze jak jeżdze tak z dnia na dzien to spoko wszystko pali nie wiem z bratem sprawdziłem ladowanie i jest dobre.pytałem mechanika to on powiedział że to moze być wirnik w rozruszniku nie wiem co to może być może coś zwarćie robi??????????
Mysle ze w tym wypadku sluszne byloby zalozenie przekaznika bezposrednio na rozruszanik, zeby oddzielic prady robocze od sterujacych, a po polsku to zeby po prostu rozrusznik bral prad bezposrednio z aku wylaczajac instalacje cala do stacyjki...


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » pt kwie 03, 2009 18:56

pomóżcie jak możecie


Old volkswagen's never die...

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt kwie 03, 2009 19:28

Możliwe, że coś Ci prąd kradnie podczas postoju (np. radio). Sprawdź jaki masz pobór prądu na zgaszonym silniku.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » sob kwie 04, 2009 22:24

pobór prądu to kilkadziesiąt mA. A powodem moze byc uszkodzenie wirnika?


Old volkswagen's never die...

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz kwie 05, 2009 21:51

Sprawdź jeszcze napięcie na aku (przed odpaleniem) po dłuższym postoju. W ten sposób wyeliminujesz akumulator i pozostanie Ci rozrusznik do sprawdzenia.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
wisełka87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sty 28, 2009 00:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: wisełka87 » ndz kwie 05, 2009 22:36

Hmm to już jak jest taki wątek... to mam do was pytanie.
mam golfa II 1.6 benzyna ostatnio zrobiłem sobie przejażdżkę... w pewnym momencie się zatrzymałem i wył silnik...i potem chce odpalić kontrolki się zapalają przekręcam dalej a on nic przekręciłem na pusto nic nie załapało. O co mu chodziło??



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » ndz kwie 05, 2009 23:04

fifel pisze:Mysle ze w tym wypadku sluszne byloby zalozenie przekaznika bezposrednio na rozruszanik, zeby oddzielic prady robocze od sterujacych, a po polsku to zeby po prostu rozrusznik bral prad bezposrednio z aku wylaczajac instalacje cala do stacyjki...
kolego co ty piszesz, przecierz rozrusznik bierze prad bezposrednio z aku, przez stacyjke idzie tylko prad na bendiksa.

Ja bym radzil zaczac od czyszczrnia wszystkich stykow. Klemy, sruby na rozruszniku i ten przewod co idzie z bendiksa do szczotek. Pote, jeszcze raz sprawdz po dlugim postoju jakie jest napiecie na aku. Mozliwe ze gdzies jest minimalne zwarcie


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 06, 2009 09:39

GTI KR pisze:przez stacyjke idzie tylko prad na bendiksa.
jezzuuu, widziales bendiks wogole ? tak nie dochodza do niego zadne kabelki!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pn kwie 06, 2009 17:04

guti pisze:jezzuuu, widziales bendiks wogole ? tak nie dochodza do niego zadne kabelki!
tak sie sklada, ze widzialem bendiks i to nie jeden i nie raz. Idzie do niego gruby kabel z aku kory jest wlozony na srobe 8 i dokrecony nakretka. Nastepnie idzie on na szczotki. Drugi kabel cienszy to jest ten co iudzie ze stacyjki. Nie potrzebuje on takiego napiecia i to nie jest kabel roboczy ktory daje zasilanie na szczotki :green_fuck: :green_fuck:


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 06, 2009 20:46

GTI KR pisze:tak sie sklada, ze widzialem bendiks i to nie jeden i nie raz. Idzie do niego gruby kabel z aku kory jest wlozony na srobe 8 i dokrecony nakretka. Nastepnie idzie on na szczotki. Drugi kabel cienszy to jest ten co iudzie ze stacyjki. Nie potrzebuje on takiego napiecia i to nie jest kabel roboczy ktory daje zasilanie na szczotki :green_fuck: :green_fuck:
to spojrz jesztcze raz , bo ty mowisz o elektromagnesie :)
a bendix wyglada tak

http://allegro.pl/item590868155_bendix_ ... _lupo.html

jest to sprzegło rozrusznika, nastepnym razem zanim zaczniesz komus machac fuckami to sie dobrze zastanów czy masz racje, bendiks nie ma wspolnego nic z prądem!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pn kwie 06, 2009 21:38

ok moj blad, nie jestem mechanikiem z zawodu i operuje jezykiem potocznym. Co jednask nie zmienia faktu, ze rozrusznik nie ma zasilania poprzez stacyjke, tylko owo zasilanie uruchamia elektromagnes i podanie go przez przekaznik niczego nie zmieni bo to nie jest zasilanie robocze napedzajace wirnik rozrusznika. W mojej okolicy mowia na elektromagnes bendiks, nawet jak sie zacina to walnij mlotkiem bendiks a nie elektromagnes i kazdy wie o co chodzi.


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » pn kwie 06, 2009 22:04

dziś wyczyściłem styki elektromagnesu i rozrusznik wyrażnie lepiej kręci. zobacze po dłuższym postoju jak pali. Drugim powodem mogło byc radio które kradło duzo prądu(50 mA jak wyłączone- czy to normalne?) a po jego odłączeniu pobór prądu wynosił 3mA
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 22:05 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości