szarpie kierownica na alusach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- juro
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
- Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
- Kontakt:
szarpie kierownica na alusach
Mam taki problem po założeniu alusów samochodem nosi mi raz w lewo raz w prawo szarpie kierowcą i auto zjeżdża. Zawieszenie ma ok. Felgi to ats cup pasują idealnie, nie wiem co am robić. POMOCY
Jaki stan opon? Nie przekładaleś przod,tył? Moze którys z ciezarkow odpadł, moze ktoras z gałek kierowniczych.
Miałem tak samo po przełozeniu z tyłu na przod, ale opony były w sumie do wymiany(około 2mm bieznika do znacznika zuzycia), na dodatek strasznie chóczały. Po wymianie na nowe(w uzywki sie nie bawie) wszystko ustapiło jak reka odioł.
Miałem tak samo po przełozeniu z tyłu na przod, ale opony były w sumie do wymiany(około 2mm bieznika do znacznika zuzycia), na dodatek strasznie chóczały. Po wymianie na nowe(w uzywki sie nie bawie) wszystko ustapiło jak reka odioł.
- juro
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
- Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
- Kontakt:
To wygląda tak jak próbowałem jechać to kierownicą szarpało raz w lewo lub w prawo. Wyważanie jest po to aby koła nie biły a właśnie mnie nie biją tylko miałem takie wrażenie jakby każde koło jechało jak samo chciało. Juto je wyważę i zobaczymy. Czytałem o promieniu krzywizny i nie wiem czy przypadkiem ET nie jest złe bo podobno to ma duży wpływ na jazdę.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jeśli Kolega jeździł do tej pory na "normalnych" czyli wysokoprofilowych oponach, a teraz przeszedł na niskoprofilowe na alufelgach - to będą takie właśnie wrażenia, szczególnie na koleinach.
Przy "wyższych" oponach, duża ilość gumy niweluje krzywiznę jezdni i można w miarę spokojnie jeździć, niskoprofilowe nie wybaczają żadnych dziur czy nierówności, wrażenia są dość niezwykłe; trzeba się przyzwyczaić.
Jeśli nie ma szarpań, wrażenia "bicia" opon - no, cóż - takie uroki "alusów"!
Przy "wyższych" oponach, duża ilość gumy niweluje krzywiznę jezdni i można w miarę spokojnie jeździć, niskoprofilowe nie wybaczają żadnych dziur czy nierówności, wrażenia są dość niezwykłe; trzeba się przyzwyczaić.
Jeśli nie ma szarpań, wrażenia "bicia" opon - no, cóż - takie uroki "alusów"!
- juro
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
- Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
- Kontakt:
Dzięki z pomoc choć nikt z was nie miał racji dopiero wulkanizator pokazał mi po prostu ze fele sa krzywe a prostować się nie opłaci bo kosztowały tyle co to prostowanie, masakra
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 08:56 przez juro, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 269 gości