Piszczenie, brak ładowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

TheViP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 08, 2007 03:03
Lokalizacja: Bytom

Piszczenie, brak ładowania

Post autor: TheViP » czw kwie 02, 2009 20:58

Witam, mam 2 problemy z moim gofrem.
1. Gdy odpalam silnik (zimny, ciepły niestety nie wiem ;/) to na początku (ok 3-4 minuty) słychać jakby piszczenie, albo ślizganie czegoś w "takt" pracy silnika. Po owych 3-4 minutach pisk przestaje być słyszalny i jest ok.
2. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z pkt 1, ale przechodząc do meritum :
- Nie działa wskazówka prędkościomierza , dopóki nie przegazuję silnika (czasem jadąc dosyć szybko po przegazowaniu strzałka śmignie na odpowiednią prędkość i już jest ok)
- Nie działa lampka (w zegarze ) ładowania. Żaróweczka 100% sprawna.


Jakieś propozycje rozwiązania tego problemu, bo martwię się o gofra :(


Dziękuje za propozycje i pomoc.



Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » czw kwie 02, 2009 21:06

a reszta z elektryki dziala normalnie mozliwe ze pasek od alternatora sie moze slizgac


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

TheViP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 08, 2007 03:03
Lokalizacja: Bytom

Post autor: TheViP » czw kwie 02, 2009 23:05

No reszta działa w jak najlepszym porządku. Ale dziwne że zawsze jak dojeżdżam do świateł (z rana pokonuje tą samą drogę) to zawsze przestaje piskać w tym miejscu ... (fatum ? :P)



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt kwie 03, 2009 08:22

jak ten pasek sie tak ślizga to sie nagrzewa i po pewnym czasie zaczyna łapać przyczepność :)
jak Ci sie tak ślizga to musi być już nie źle zużyty...

najlepiej podnieś maskę i naciśnij palcem na pasek i zobaczysz jak mocno jest luźny i będziesz w tedy pewien czy to on czy nie on :?:


Obrazek

marcinkoz2910
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
Kontakt:

Post autor: marcinkoz2910 » pt kwie 03, 2009 12:01

sprawdź stan paska jeśli będzie masakra to wymiana

poczyść styki przewodów na alternatorze i zakonserwuj
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 12:02 przez marcinkoz2910, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]

[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]

TheViP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 08, 2007 03:03
Lokalizacja: Bytom

Post autor: TheViP » pt kwie 17, 2009 11:32

OK, jak zwykle mieliscie racje co do paska, naciągnięty już został, ale problem z "meritum" czyli :
- Nie działa wskazówka prędkościomierza , dopóki nie przegazuję silnika.
- Nie działa lampka (w zegarze ) ładowania. Żaróweczka 100% sprawna.

nadal występuje. Więc jakieś pomysły na to ?

[ Dodano: 19 Kwi 2009 20:36 ]
Nikt nie ma pojęcia ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości