Dziwne, nieregularne stuki dosc mocne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Dziwne, nieregularne stuki dosc mocne

Post autor: pancur0 » śr kwie 01, 2009 23:01

Witam !
Problem polega na tym, że od czasu do czasu zdarzy się, ze coś mi stuknie.
Raz mocniej, a raz słabiej.
Bez względu na to czy jade na równej nawierzchni czy dziurawej.
Bywa tak, że w ogole nie trzaśnie cały dzień, a na drugi wali jak złe.
Myślałem, że to może przegub, bo podobny stuk to jest, ale jak byłby przegub to byłoby bardziej intensywnie takie bardziej tryryry prawda ?
a tu czasem walnie i koniec...
Co to jeszcze może być...
Wyrobione elementy zawieszenia jakieś ?
Wali tylko z przodu częściej z lewej niż z prawej strony.
No i ostatnia opcja może skrzynia biegów ?
Dodam, że jest to automat przy silniku 1.8 GU na gaźniku pierburg 2e2.

Kolejny taki rebus....
Wie ktoś może co to się tam dzieje ? :o


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

muzykant

Post autor: muzykant » śr kwie 01, 2009 23:46

A tymczasem styki nie są przy skręconej kierownicy?

Przy jeździe wprost też stuka?
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 23:47 przez muzykant, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
giecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 27, 2007 18:18
Lokalizacja: gdzies w: ZBI/GD
Kontakt:

Post autor: giecu » śr kwie 01, 2009 23:48

moze byc przegub, najbardziej odczowalne na skretach chociaz na prostej jak mocno dojechany tez moze strzelac, moga byc koncowki na wachaczach oraz sprezyna zawieszenia i wiele innych rzeczy (koncowki drazka,tuleje wachacza, zacisk hamulcowy jak rowniez i skrzynia)
przegob sprawdz na skrecie czy strzela
koncowki -podnies auto i poszarp kolem
a jesli wali raz z tej raz z drugiej to moze byc skrzynia poniewaz mechanizm roznicowy przenosi obciazenie na polos ktora ma lzej wiec moze pukac z obydwu
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 23:49 przez giecu, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img401.imageshack.us/img401/6103/giecu.jpg[/img]
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47934

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw kwie 02, 2009 13:14

No więc przy jezdzie na wprost sobie tez tam troszke stuka, ale bardziej uderza kiedy jade po dziurach i skrece w lewo wtedy wali dosc mocno na rownej nawierzchni jak skrece i jade to nie stuka caly czas tylko czasem


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » czw kwie 02, 2009 14:42

Z tych samych powodów..........wymieniłem klocki + blaszki zabezpieczające.
Od tamtej pory cisza.

Objawy miałem te same. Na dziurach najbardziej było słychać.
Na równym asfalcie czasami.



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » czw kwie 02, 2009 17:19

witam -sprawdź poduszkę tą na przodzie na łączeniu silnika i skrzyni
-puka bardziej na trasie czy w mieście ?
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 17:30 przez albert1973, łącznie zmieniany 2 razy.



barbara
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: barbara » czw kwie 02, 2009 18:25

Witam,
Mam proble z moim golfem IV , a mianowicie gdy jadę i dodaję gazu to nie ma problemu, zmieniając biegi też nie ma problemu . Problem pojawia się w momencie , gdy zdejmuję nogę z gazu i samochód jedzie z pewną prędkością słychać takie dość mocne terkotanie w przedniej części auta podobnie jest , kiedy samochód jedzie na luzie, czy to może ć problem ze skrynią biegów?


Barbara

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw kwie 02, 2009 18:50

wiesz ciezko powiedziec czy po miescie tez stuka, bo w miescie to tylko gaz hamulec i tak w kolko, ale czasem zdarzy sie, ze puknie.

Opcji widze coraz wiecej jest
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 18:51 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw kwie 02, 2009 20:00

pancur0, a sprawdz czy nie masz poluzowanych śrubek od wachacza ...
Bo jeśli ktora by była troszke poluzowana/nie dokręcona to stuki bedą dość mocne i zazwyczaj objawiac sie bedą przy mocniejszym hamowaniu.. losowo..

Wiem po sobie..


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw kwie 02, 2009 20:46

dzieki wielkie za odpowiedzi w czasie wolnym postaram sie posprawdzac wszystko ;)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

barbara
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: barbara » czw kwie 02, 2009 22:26

u mnie to jest jakby takie terkotanie takie ter ter ter,i po miescie też


Barbara

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » pt kwie 03, 2009 15:43

no to u Ciebie pewnie przegub


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości