szarpie kierownica na alusach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
juro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
Kontakt:

szarpie kierownica na alusach

Post autor: juro » śr kwie 01, 2009 19:55

Mam taki problem po założeniu alusów samochodem nosi mi raz w lewo raz w prawo szarpie kierowcą i auto zjeżdża. Zawieszenie ma ok. Felgi to ats cup pasują idealnie, nie wiem co am robić. POMOCY



Awatar użytkownika
nkt29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob cze 28, 2008 02:24
Lokalizacja: skoczow

Post autor: nkt29 » śr kwie 01, 2009 23:21

Jaki stan opon? Nie przekładaleś przod,tył? Moze którys z ciezarkow odpadł, moze ktoras z gałek kierowniczych.
Miałem tak samo po przełozeniu z tyłu na przod, ale opony były w sumie do wymiany(około 2mm bieznika do znacznika zuzycia), na dodatek strasznie chóczały. Po wymianie na nowe(w uzywki sie nie bawie) wszystko ustapiło jak reka odioł.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » śr kwie 01, 2009 23:23

Tez ostatnio zamieniałem z felg na alusy i tez mu rzucało , trzeba koła wyważyć i będzie po problemie.



Awatar użytkownika
juro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
Kontakt:

Post autor: juro » czw kwie 02, 2009 00:26

To wygląda tak jak próbowałem jechać to kierownicą szarpało raz w lewo lub w prawo. Wyważanie jest po to aby koła nie biły a właśnie mnie nie biją tylko miałem takie wrażenie jakby każde koło jechało jak samo chciało. Juto je wyważę i zobaczymy. Czytałem o promieniu krzywizny i nie wiem czy przypadkiem ET nie jest złe bo podobno to ma duży wpływ na jazdę.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw kwie 02, 2009 00:30

Jeżeli na zwykłych felgach było oki a po wymianie na alusy lata wiec wyważenie kol pomoże



Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Alex_220 » czw kwie 02, 2009 00:32

juro pisze:Felgi to ats cup pasują idealnie,


A założyłeś tuleje centrujące?? To że pasują idealnie nie znaczy, że nie będzie tam luzu. Muszą naprawdę przylegać perfekcyjnie, bez żadnych wątpliwości :)


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw kwie 02, 2009 01:10

Jeśli Kolega jeździł do tej pory na "normalnych" czyli wysokoprofilowych oponach, a teraz przeszedł na niskoprofilowe na alufelgach - to będą takie właśnie wrażenia, szczególnie na koleinach.
Przy "wyższych" oponach, duża ilość gumy niweluje krzywiznę jezdni i można w miarę spokojnie jeździć, niskoprofilowe nie wybaczają żadnych dziur czy nierówności, wrażenia są dość niezwykłe; trzeba się przyzwyczaić.
Jeśli nie ma szarpań, wrażenia "bicia" opon - no, cóż - takie uroki "alusów"! :grin:



Awatar użytkownika
juro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
Kontakt:

Post autor: juro » czw kwie 02, 2009 08:55

Dzięki z pomoc choć nikt z was nie miał racji dopiero wulkanizator pokazał mi po prostu ze fele sa krzywe :grrr: a prostować się nie opłaci bo kosztowały tyle co to prostowanie, masakra
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 08:56 przez juro, łącznie zmieniany 1 raz.



fil29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: fil29 » czw kwie 02, 2009 15:53

co tanie to drogie :D



Awatar użytkownika
juro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
Kontakt:

Post autor: juro » pt kwie 03, 2009 09:38

Teraz zastanawiam się czy je prostować maja duży rant i jak to zmieni ich wytrzymałość na polskie drogi.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości