wymiana uszczelki pod głowicą i popychaczy hydraulicznych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana uszczelki pod głowicą i popychaczy hydraulicznych
wymiana uszczelki pod głowicą i popychaczy hydraulicznych ile by kosztowały części i robocizna
matitr, jak juz masz zamiar zrzucic glowice, to jeszcze do tego uszczelniacze zaworow warto zalozyc...
a co do zdjecia glowicy itp, to hmm sama uszczelka ok 100zl, planowanie 50-70zl, szklanki min 20zl sztuka x 16 wiec juz 360, robocizna ok 150-200(chociaz mysle ze wiecej sobie policza), wypadaloby nowe szpilki wsadzic, pewnie tez ok 50zl, uszczelniacze zaworow 2zl sztuka wiec znowu 30zl..
takze tak bardzo delikatnie liczac te 700zl by to kosztowalo...
a jeszcze moze sie okazac, ze prowadnice zaworow trzeba wymienic, gniazda zaworow dotrzec, takze moze kosztow od cholery naleciec...
napisz co sie dzieje z silnikiem, bo moze to bledna diagnoza z ta glowica..
a co do zdjecia glowicy itp, to hmm sama uszczelka ok 100zl, planowanie 50-70zl, szklanki min 20zl sztuka x 16 wiec juz 360, robocizna ok 150-200(chociaz mysle ze wiecej sobie policza), wypadaloby nowe szpilki wsadzic, pewnie tez ok 50zl, uszczelniacze zaworow 2zl sztuka wiec znowu 30zl..
takze tak bardzo delikatnie liczac te 700zl by to kosztowalo...
a jeszcze moze sie okazac, ze prowadnice zaworow trzeba wymienic, gniazda zaworow dotrzec, takze moze kosztow od cholery naleciec...
napisz co sie dzieje z silnikiem, bo moze to bledna diagnoza z ta glowica..
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 21:07 przez haps, łącznie zmieniany 1 raz.
Maź to nie wszysko, może sie tworzyć na niedogrzanym silniku, np żadko używasz auta i krótkie trasy(wilgoć z powietrza skrapla się w silniku). Po wymieszaniu dwóch płynów nic sie nie powinno stać a tym bardziej z uszczelką. Czy masz plamy oleju w zbiorniczku wyrównaczym, czy na bagnecie od oleju widać plamki wody. przeleć sie nim dogrzej go bardziej może maź zniknie
zanim się weźmiesz za głowice wyczyśc sobie odme bo byc możę masz ją zasyfioną tą właśnie mazią i ciśnienie wywala ją przez korek (mi tak z mrozy wychlapało cały olej) Zobacz też czy nie ubywa Ci oleju (bo w tych silnikach to często się zdarza) i zobacz też czy nie masz oleju w płynie chłodniczym.matitr pisze:tworzy się taka maż pod korkiem od wlewania oleju
matitr
Znowu poruszasz ten temat, moderator zamknął twój wczorajszy wątek.Poczekaj, poczytaj troszkę o golfach i wtedy zadawaj pytania.
Wszyscy ci odradzają wymiany uszczelki pod głowicą - jak nikogo nie słuchasz to po co zapytowujesz na forum i zaśmiecasz na dodatek.
Znowu poruszasz ten temat, moderator zamknął twój wczorajszy wątek.Poczekaj, poczytaj troszkę o golfach i wtedy zadawaj pytania.
Wszyscy ci odradzają wymiany uszczelki pod głowicą - jak nikogo nie słuchasz to po co zapytowujesz na forum i zaśmiecasz na dodatek.
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 385 gości