wymiana uszczelki pod głowicą i popychaczy hydraulicznych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matitr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr gru 10, 2008 20:41
Lokalizacja: Krzywa

wymiana uszczelki pod głowicą i popychaczy hydraulicznych

Post autor: matitr » śr kwie 01, 2009 20:31

wymiana uszczelki pod głowicą i popychaczy hydraulicznych ile by kosztowały części i robocizna



Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » śr kwie 01, 2009 20:47

jesli pytasz to podaj konkretnie jaki silnik.. typ pojemnosc itd..



matitr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr gru 10, 2008 20:41
Lokalizacja: Krzywa

Post autor: matitr » śr kwie 01, 2009 20:56

1,4 16 V

golf IV



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr kwie 01, 2009 21:05

matitr, jak juz masz zamiar zrzucic glowice, to jeszcze do tego uszczelniacze zaworow warto zalozyc...

a co do zdjecia glowicy itp, to hmm sama uszczelka ok 100zl, planowanie 50-70zl, szklanki min 20zl sztuka x 16 wiec juz 360, robocizna ok 150-200(chociaz mysle ze wiecej sobie policza), wypadaloby nowe szpilki wsadzic, pewnie tez ok 50zl, uszczelniacze zaworow 2zl sztuka wiec znowu 30zl..

takze tak bardzo delikatnie liczac te 700zl by to kosztowalo...

a jeszcze moze sie okazac, ze prowadnice zaworow trzeba wymienic, gniazda zaworow dotrzec, takze moze kosztow od cholery naleciec...

napisz co sie dzieje z silnikiem, bo moze to bledna diagnoza z ta glowica..
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 21:07 przez haps, łącznie zmieniany 1 raz.



matitr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr gru 10, 2008 20:41
Lokalizacja: Krzywa

Post autor: matitr » czw kwie 02, 2009 01:40

tworzy się taka maż pod korkiem od wlewania oleju

mam pytanie czy będzie sie coś działo gdy pomieszam 2 płyny do chłodnicy borygo z petrygo



damianc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw sty 24, 2008 09:12
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianc » czw kwie 02, 2009 07:24

Maź to nie wszysko, może sie tworzyć na niedogrzanym silniku, np żadko używasz auta i krótkie trasy(wilgoć z powietrza skrapla się w silniku). Po wymieszaniu dwóch płynów nic sie nie powinno stać a tym bardziej z uszczelką. Czy masz plamy oleju w zbiorniczku wyrównaczym, czy na bagnecie od oleju widać plamki wody. przeleć sie nim dogrzej go bardziej może maź zniknie :)



cobreti7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz sie 10, 2008 23:18
Lokalizacja: Łuków, Gdańsk

Post autor: cobreti7 » czw kwie 02, 2009 10:26

matitr pisze:tworzy się taka maż pod korkiem od wlewania oleju
zanim się weźmiesz za głowice wyczyśc sobie odme bo byc możę masz ją zasyfioną tą właśnie mazią i ciśnienie wywala ją przez korek (mi tak z mrozy wychlapało cały olej) Zobacz też czy nie ubywa Ci oleju (bo w tych silnikach to często się zdarza) i zobacz też czy nie masz oleju w płynie chłodniczym.



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » czw kwie 02, 2009 10:42

matitr
Znowu poruszasz ten temat, moderator zamknął twój wczorajszy wątek.Poczekaj, poczytaj troszkę o golfach i wtedy zadawaj pytania.
Wszyscy ci odradzają wymiany uszczelki pod głowicą - jak nikogo nie słuchasz to po co zapytowujesz na forum i zaśmiecasz na dodatek. :chytry:


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 385 gości