wycinaj chwasta. W końcu ma 12lat części już do tego nie ma więc nie ma sensu naprawiać. A próbowałeś w momencie kiedy nie chce zapalić uzbroić i rozbroić alarm??Kostkę stacyjki jeszcze sprawdźpakob pisze:eraz podejrzenia padaja na alarm META ktory siedzi tam 12 lat i ma 2 odciecia :1/zaplon 2/ pompa paliwa -
gasnacy silnik w 2.0 GTI/ AGG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 18:50 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
w momencie kiedy nie pali mozna alarm uzbroic prawidlowo - wszystko smiga ,centralny zamuka rygle i szyby oraz uzbraja czujniki.Nie wiem jaki czujnik mam kupic - w Intercarsie chca numer tego czujnika - a ja nie wiem jaki to - auto Golf mk III GTI Edition/97 rok /silnik AGG - montownia Bruksela Belgia moze podpowiecie cos A tak na marginesie -nie moge zmusic mechanikow do podmiany Halla bo ono twierdza ze jest dobry bo robili jakas symulacje krecac aparatem Wiecie o co biega?
GMS -masz na nysli czujnik obrotow walu - ale uszkodzenie jego podobno jest widoczne w VAG-u a tu bledow nie widac.A co gorsza potrafi prawidlowo odpalac 20 razy a potem znow kaplica i tak w kolko
[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:30 ]
kolejne wiesci - dzis to samo - silnik nagle gasl i nie dawal sie uruchomic- potem znow pracowal poprawnie pol godziny i po tem po zgaszeniu nie chcial odpalic.Jeszcze raz podstawiono nowa cewke i d... blada,wykluczono czujnik Halla,teraz kolej na usuniecie wszystkich odciec z alarmu META Zobaczymy jaki bedzie efekt-jesli to nie pomoze to strasza mnie uszkodzeniem glownego komputera sterujacego.No istna kaplica
[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 18:48 ]
sprawa rozwiazana,otoz przyczyna byla odciecie na stacyjke w alarmie META.Jest ono zrealizowane na przekazniku i on byl po dostaniu sie do alarmu calkiem goracy i smierdzial palonym plastikiem.Tak wiec dzis po prawie 2 tygodniach poszukiwan usterki ywierdze ze zanim wezmiecie sie za Halla i cewke oraz kable WN najpierw nalezy sprawdzic wszystkie ewentualne blokady-odciecia zaplonu i ew.pompy paliwa.U mnie koszt naprawy wyniosl 30 zl ale dojscie do tej konkluzji kosztowalo lacznie 250 zeta i kilka roboczogodzin.
[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:30 ]
kolejne wiesci - dzis to samo - silnik nagle gasl i nie dawal sie uruchomic- potem znow pracowal poprawnie pol godziny i po tem po zgaszeniu nie chcial odpalic.Jeszcze raz podstawiono nowa cewke i d... blada,wykluczono czujnik Halla,teraz kolej na usuniecie wszystkich odciec z alarmu META Zobaczymy jaki bedzie efekt-jesli to nie pomoze to strasza mnie uszkodzeniem glownego komputera sterujacego.No istna kaplica
[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 18:48 ]
sprawa rozwiazana,otoz przyczyna byla odciecie na stacyjke w alarmie META.Jest ono zrealizowane na przekazniku i on byl po dostaniu sie do alarmu calkiem goracy i smierdzial palonym plastikiem.Tak wiec dzis po prawie 2 tygodniach poszukiwan usterki ywierdze ze zanim wezmiecie sie za Halla i cewke oraz kable WN najpierw nalezy sprawdzic wszystkie ewentualne blokady-odciecia zaplonu i ew.pompy paliwa.U mnie koszt naprawy wyniosl 30 zl ale dojscie do tej konkluzji kosztowalo lacznie 250 zeta i kilka roboczogodzin.
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 23:50 przez pakob, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 664 gości