Strzela przy przyciskaniu gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Farin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pn maja 05, 2008 21:35
Lokalizacja: brak
Kontakt:

Strzela przy przyciskaniu gazu

Post autor: Farin » wt mar 31, 2009 20:27

Witam, od niedawna mam MK2 z LPG. Silnik 1.8 GL z przejechanymi 198tyś. km. Postanowiłem zapytać się Was o radę, zanim pójdę do mechanika (może uda się tego uniknąć).

Problem polega na tym, że gdy zapalę samochód, pochodzi chwilę, złapie 2100 obrotów i przełączy się na gaz... Potem gdy ruszam i docisnę mocniej gazu to coś strzela... jeden, czasem 2-3 strzały jak przy otwieraniu szampana... Trochę mało to jest śmieszne, zwłaszcza, że wożę w bagażniku butlę z gazem. Nawet jak przejadę już te 5-10km i docisnę mocniej gazu to czasami potrafi strzelać... Dodam, że podczas tych strzałów moc samochodu maleje i tak jakby szarpie...


proszę o prognozę...



Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » wt mar 31, 2009 20:31

patrzyles cos przy parowniku moze to byc jego wina zapchany albo zle ustawiony moze tez byc zaplon z takimi rzeczami to raczej do mechanika za porade chyba sie nic nie placi raczej hhehe


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 31, 2009 20:33

Farin pisze:proszę o prognozę...
zbyt uboga mieszanka :bigok:
lub opózniony zapłon :bigok:



Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » wt mar 31, 2009 20:33

sprawdz czy nie masz przebicia po przewodach mi sie tak czasem dzieje poruszam przewodami i jest normalnie
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 20:34 przez mk1988, łącznie zmieniany 1 raz.


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » wt mar 31, 2009 20:39

tak jak kolega mówi uboga mieszanka... trzeba wyregulowac reduktor... kiedy były zmieniane membrany w reduktorze? bo jak dawnodawno temu to czas i pora bo tegulacja na długo nie pomoze..



Awatar użytkownika
Farin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pn maja 05, 2008 21:35
Lokalizacja: brak
Kontakt:

Post autor: Farin » wt mar 31, 2009 20:42

instalacja LPG ma 2 lata, ja przejechałem na niej 5tyś, poprzedni właściciel może 10tyś... nic nie grzebałem przy gazie, poza poluzowaniem linki gazu, która zbyt naciągnięta była i styczniki włączające wolne obroty nie zawsze chwytały. Zauważyłem też, że jeden kabel na świecy ma skruszoną porcelankę... niestety nie mam innych kabli, żeby sprawdzić, czy to tego wina może być... Choć przyznam, że jak się dobrze samochód rozgrzeje, to rzadko się zdarza, by strzelał... ale się zdarza..;/

[ Dodano: 31 Mar 2009 21:09 ]
2 letnia instalacja z przejechanymi 15-20tyś to chyba nie jest wiele?


przyjemność z bezpiecznej jazdy - bezcenne.

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » wt mar 31, 2009 22:26

mk1988 pisze:sprawdz czy nie masz przebicia po przewodach mi sie tak czasem dzieje poruszam przewodami i jest normalnie
dokladnie

sprawdz przewody i caly uklad zaplonowy

LPG nie lubi pracy na kiepskiej instalacji WN

sprobuj wymienic przewody WN, powinno pomoc, sprzwdz tez styki w aparacie zaplonowym, palec, cewke, czy nigdzie nie ma sniedzi i przebic

zycze sukcesów

pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 22:28 przez HugokopteR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » wt mar 31, 2009 23:00

bedzie dobrze tylko sprawdz co kolega doradzal i powodzenia :bigok:


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Awatar użytkownika
Farin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pn maja 05, 2008 21:35
Lokalizacja: brak
Kontakt:

Post autor: Farin » wt mar 31, 2009 23:04

dzięki panowie - jak tylko wrócę do domu i wsiądę do mojego Golfika, to zaraz wszystko posprawdzam... Jeśli by to nie pomogło to jednak pojadę do mechanika...
Po całej zimie odpoczynku w garażu muszę pokazać mu że o nim nie zapomniałem...
Przegląd podbiję, kupię nowe lepsze H4 Philipsa, jak mi się uda to podłączę halogeny z grilla, wymienię mu olej i świece:) może doleję jakiegoś syntetyku do paliwa, żeby mi wtrysk przeczyściło... No tak się stęskniłem za jazdą nim, że jestem w stanie wydać na niego całą studencką wypłatę;)


przyjemność z bezpiecznej jazdy - bezcenne.

piotrekk512245
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 09:34
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: piotrekk512245 » śr kwie 01, 2009 21:09

jęsli przy strzelani wydobywa się dziwny zapach to tylko mozę być wina którejś ze świeć


Pioterek

Awatar użytkownika
Farin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pn maja 05, 2008 21:35
Lokalizacja: brak
Kontakt:

Post autor: Farin » śr kwie 01, 2009 21:51

świece są 4 palnikowe. Poprzedni właściciel powiedział, że kupił je w Norauto kilka miesięcy przed sprzedażą samochodu więc zostało na nich zrobione max 10tyś km. Ja osobiście się nie znam, ale największe prawdopodobieństwo wg mnie to wina tego przewodu w którym wykruszyła się porcelanka...
Zajadę do mechanika, może coś podpowie..


przyjemność z bezpiecznej jazdy - bezcenne.

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » śr kwie 01, 2009 21:54

jezeli chodzi o swiece to zaluz najzwyklejsze jednoelektrodowe, najlepiej polski Iskry

u siebie tez kiedys mialem 4-ro elektrodowe, ale wrzucilem najzwyklejsze i o wiele lepiej silniczek pracuje



piotrekk512245
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 09:34
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: piotrekk512245 » śr kwie 01, 2009 22:08

zgadzam się z HugokopteRem załuż polskie świece i nie wież poprzedniemu włąscicielowie
wkręca


Pioterek

Awatar użytkownika
Farin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pn maja 05, 2008 21:35
Lokalizacja: brak
Kontakt:

Post autor: Farin » śr kwie 01, 2009 23:41

a jak rozpoznać czy to wina świec czy kabli? bo jeśli kabli - to nie ma sensu kupować świec...?


przyjemność z bezpiecznej jazdy - bezcenne.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości