falujące obroty pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
falujące obroty pomocy
Witam wszystkich forumowiczów.Mój problem polega na tym że kiedy mój golf chodzi na wolnych obrotach strasznie falują mu obroty,a najgorsze w tym że kiedy przycisnę pedał hamulca pulsacyjnie strasznie się dławi i potrafi nawet zgasnąć 
 jeżeli znacie na to jakieś rozwiązanie będę wam bardzo wdzięczny
			
									
									- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
Arczi166, wypadałoby napisac jakiego silnika dotyczy problem,  kiedys uzywalem takiej szklanej kuli  ( podobno dzieki niej jestem słwany) ale wkurzylem sie nie wyrabiałem na baterie, zamowilem akumulatorki na allegro .lecz jeszcze nie przyszły , wiec daruj , ale nie pomoge.
a skad wiesz ze np nie krokowiec ? nie cos z TPSem np ? hmm tylko tak niesmiało podpowiadam , bo skoro piszesz to wiesz co piszesz
  
pozdro chłopcy
			
									
									aa ty moze masz taka kule ? dawno temu kupiłes ? za ile ?gumiś19xt pisze:sprawdz przewody idace od filtra powietrza czy nie masz jkiejs dziury lub na laczeniu czy nie lapie powietrza
a skad wiesz ze np nie krokowiec ? nie cos z TPSem np ? hmm tylko tak niesmiało podpowiadam , bo skoro piszesz to wiesz co piszesz
pozdro chłopcy
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
no zajebiscie , a oznaczenie ?? ja pisze głupie posty przeczytaj sobie swój post pierwszy to zaraz poleci do zsypu , jak sie nie zorientujesz gdzie popełniłes bład.Arczi166 pisze:problem dotyczy silnika 1,8 8v
[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 10:53 pm ]
to ja tez sobei strzele w ciemno ,
rozrzad, zapłon, przyspieszenie zapłony , jezeli CI auto gasnie jak wciskasz na hamulec to ma za niskie obroty bo nie dostaje powietrza zuzytego na wposmaganie hamulca, sprawdz sobie to co napisalem, sprawdz wogole układ WN ,
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- 
				muzykant
 
Arczi166, guti ma rację, jak Ci coś sensownego doradzić jak nawet nie wiadomo czy gaźnik, czy pojedynczy wtrysk czy pełen wtrysk. Bardzo przydałoby się oznaczenie silnika- masz wybite je na bloku silnika lub na naklejce w bagażniku (jeśli jeszcze tam jest).
A to pamiętam dokładnie, jeszcze za starego nicka tu na forum. Masz rację z tego jesteś sławny
			
													guti pisze:kiedys uzywalem takiej szklanej kuli
A to pamiętam dokładnie, jeszcze za starego nicka tu na forum. Masz rację z tego jesteś sławny
					Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 23:10 przez muzykant, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				muzykant
 
To ja za swojego starego nicka jeszcze pamiętam 
 Koniec OT! 
Arczi166, koniecznie podaj typ silnika bo naprawdę można strzelać w nieskończoność. Bo np. jeśli masz silnik RP monowtrysk to na temat przerywania na wolnych obrotach i nie tylko to jest cała encyklopedia tutaj na forum napisana, naprawdę. A pewnie do mechanicznego wtrysku GX czy pełnego wtrysku PF również
 tylko trzeba wiedzieć co czytać.
Otóż to
			
													Arczi166, koniecznie podaj typ silnika bo naprawdę można strzelać w nieskończoność. Bo np. jeśli masz silnik RP monowtrysk to na temat przerywania na wolnych obrotach i nie tylko to jest cała encyklopedia tutaj na forum napisana, naprawdę. A pewnie do mechanicznego wtrysku GX czy pełnego wtrysku PF również
Otóż to
					Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 23:34 przez muzykant, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kolega a jak odłączysz klemę od akumulatora i po paru minutach podłączysz to nadal masz falujące obroty? 
Napisz czy jest LPG czy tylko PB, model silnika np GX,RP....... no i czy odłączona klema pomogła.
p.s
prawdopodobieństwo jest że szlak trafił sondę i ecu źle dobiera dawkę paliwa ( taki przypadek miałem osobiście w moim RP ku)
Pozdr
			
									
									Napisz czy jest LPG czy tylko PB, model silnika np GX,RP....... no i czy odłączona klema pomogła.
p.s
prawdopodobieństwo jest że szlak trafił sondę i ecu źle dobiera dawkę paliwa ( taki przypadek miałem osobiście w moim RP ku)
Pozdr
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
						Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości



