problem z hamulcami - twardy pedał

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt gru 30, 2005 13:45

rademenes pisze:Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
. Tak, ale to nie powoduje pracy serwa.



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pt gru 30, 2005 15:51

wojteks pisze:chyba że jakaś dziwna awaria pompy. To, że płyn płynie z przednich przewodów najpierw jest normalne, przód hamuje wcześniej i mocniej. Jak masz kogoś do pomocy to wciskaj (mocno) hamulec (na zgaszonym silniku) i musi popłynąć płyn z tylnych przewodów (oczywiście przednie przewody też muszą być odłączone).
Ojjj tam, od razu dziwna !!!! :chytry: Pisałem że miałem coś podobnego... :grin: ...żeby nie było "A NIE MÓWIŁEM "!!!!! :jezor: :bajer:



rademenes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 15:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: rademenes » pt gru 30, 2005 15:56

bodzio_j pisze:
rademenes pisze:Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
. Tak, ale to nie powoduje pracy serwa.
Tak,ale ja napisalem tylko do przypadku odpowietrzania hamulcow



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz lip 16, 2006 10:52

rademenes pisze: Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
jest w razem z pompą serwem jakies "ustrojstwo" jakby pompka elekryczna
która po wlączenieu zapłonu w samochodzie słychac jak działa
do tego całego urządzenia "hamulcowego" dochodzą 4 kostki z kablami które
po rozłączzeniu powodują że hamulce na przód !!! nie działają i a pompa tym samym nie podaje własnie płynu na przednie (normalnie jakby coś odcieło płyn i już) i hamujemy tylko tyłem
złośliwością rzeczy i całego uszkodzenie u mnie było to że spalił się ukryty bezpiecznik pod deską rozdzielczą, co prawda dopiero sie za to wziałem i wymieniłem w sumie nie potrzebnie pompę :-(
fakt jest taki że nie wiedziałem że pod deską są dwa przekaźniki i dwa bezpieczniki 30A
które dodatkowo "sterują" prądem do tego układu hamulcowego z ABS i przednimi hamulcami !
nikt mi o tym nie podpowiedział doszedłem sam :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 488 gości