Olej w wachaczu 1.8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukaszm7
Grupa Dolnyśląsk
Grupa Dolnyśląsk
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Olej w wachaczu 1.8 RP

Post autor: lukaszm7 » pn mar 30, 2009 15:51

Witam, szukałem i nie znalazłem jak szukałem nie dokąłdnie to nie bijcie tylko podajcie linki do wątków.
Problem polega na tym, ze miska i skrzynia są od spodu suche, łączenie silnik-skrzynia też nie wyglada jak by się lało, olej natomiast stoi (dosłownie) w lewym wachaczu. Nie pachnie jak przekładniowy więc na 99 % pochodzi z silnika, góra silnika jest sucha, uszczelki wymieniane jakieś 2kkm temu, półoś również jest sucha, nie wiem co głębiej bo nie mam jak dostać sie pod auto.

Z góry dzięki za rady :)


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/3882/img9751ti9.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn mar 30, 2009 16:36

sprawdz za monowtryskiem czy nie leci z pod niego,koło kolektora wydechowego



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 30, 2009 16:37

Masz wspomaganie?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn mar 30, 2009 16:37

choc niewiem jakim cudem na wachaczu by sie olej znalazl,jakos musi ciec na niego

[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 16:38 ]
wlasnie o wspomaganiu pomyslalem ale by musial plyn ubywac



Awatar użytkownika
lukaszm7
Grupa Dolnyśląsk
Grupa Dolnyśląsk
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: lukaszm7 » pn mar 30, 2009 16:44

Monowtrsk nie leje, a płyn do wspomagania.... ucieka i to chyba będzie to... tylko jeszcze pytanie w którym miejscu i jak to ugryźć ??
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 17:07 przez lukaszm7, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/3882/img9751ti9.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn mar 30, 2009 17:30

zapewne z maglownicy.ciezki tam dostep ale bez kanału lipa.



Awatar użytkownika
lukaszm7
Grupa Dolnyśląsk
Grupa Dolnyśląsk
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: lukaszm7 » wt mar 31, 2009 09:28

Myślę, że można wziąć za pewnik iż leje się z maglownicy, powiedzcie czy mogę tak jeszcze trochę pojeździć, jakiś tydzień dwa, oczywiście na bierząco uzupełniając ubytki płynu ??


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/3882/img9751ti9.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt mar 31, 2009 09:43

A jednak wspoma.
Musisz jeździć ostrożnie w końcu to układ kierowniczy (choć słabsze wspomaganie nie jest groźne). Pilnuj ten stan oleju żeby pompy szlag nie trafił.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Post autor: farow » wt mar 31, 2009 12:29

Płyn na pewno bedzie niszczył gumy na wahaczu, moze nie szybko ale powoli bedzie sie wżerał! :) No i pilnuj żeby w hamulce nie poszedł jakimś cudem ;)



Awatar użytkownika
chudi01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob sty 19, 2008 13:32
Lokalizacja: Przemyśl okolice

Post autor: chudi01 » wt mar 31, 2009 13:04

Sorki że podepnę się pod temat ale ile kosztuje zestaw naprawczy maglownicy ze wspomaganiem do MK 2 ? - bo mam podobny problem ... ,a i czy to idzie zrobić to samemu , czy trzeba jakieś specjalne klucze (bo nigdy nie rozbierałem maglownicy).



Awatar użytkownika
lukaszm7
Grupa Dolnyśląsk
Grupa Dolnyśląsk
Posty: 23
Rejestracja: czw lis 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: lukaszm7 » śr kwie 01, 2009 11:13

Zestaw naprawczy 150-200 zł, regenerowana listwa z gwarancją 550 zł, nowy zamiennik około 800 zł.
Dzięki za rady i pozdrawiam

A powiedzcie mi jeszcze jakie są szanse na to, że po tym jak mechanik zalał za dużo płynu wywaliło nadmiar i będzie spokój, bo 2 dni temu dolałem równo z kreską i póki co nie ubywa...
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 12:10 przez lukaszm7, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/3882/img9751ti9.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
chudi01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob sty 19, 2008 13:32
Lokalizacja: Przemyśl okolice

Post autor: chudi01 » śr kwie 01, 2009 14:28

Myślę że jednak pomimo iż wywaliło ci nadmiar to i tak wyciekło więcej niż do stanu normalnego ( bo przecież dolewałeś ) prędzej czy później naprawa cię nie minie
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 14:28 przez chudi01, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 420 gości