Szalejąca temperatura silnika w 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
alex1919
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 20:36
Lokalizacja: Wejherowo

Szalejąca temperatura silnika w 2E

Post autor: alex1919 » wt mar 31, 2009 00:58

Zaczne od poczatku. Jak kupilem mojego golfa w zeszlym roku to mial on od poczatku taka przypadlosc, ze lubil sie dosc szybko zagrzac do 100 stopni i wlaczal sie wtedy wentylator. W sumie mi to za bardzo nie przeszkadzalo, bo dzialo sie tak tylko w podczas dluzszego postoju na przyklad w korku. Przyszla zima i dzialo sie dokladnie to samo. Sprawe uznalem za normalna, az do ostatnich dni gdy zrobilo sie troche cieplej.
Teraz jak na dworzu jest 9-11 stopni, wentylator wlacza mi sie prawie na kazdych "dluzszych" swiatlach, a wskazowka pokazuje cos w okolicach 100 stopni. Jak przejade kawaleczek nie zatrzymujac sie z predkoscia kolo 70-90 km/h to widze temperature na poziomie 80 stopni. Po jakims czasie wraca to do normy czyli do 90, a z nastepnym postojem zabawa sie powtarza.

Co padlo? Termostat, korek w zbiorniczku, a moze jeszcze cos innego?

Korek typuje dlatego, ze czasem (nie wiem czemu czasem) ucieka mi plyn z pod uszczelki miedzy blokiem silnika, a kroccem, ktory z niego wychodzi do przodu. Raz po dolaniu plynu (jezdzilem) po jakims czasie odkrecilem korek i w tym momencie plyn wylecial do gory.
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 12:15 przez alex1919, łącznie zmieniany 1 raz.



gopiter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: gopiter » wt mar 31, 2009 06:57

To ze plyn ucieka po odkreceniu korka jak silnik jest zagrzany to normalne poniewaz uklad chlodzenia jest cisnieniowy.Do sprawdzenia termostat no i wymien ten krociec skoro cieknie z niego...


Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...

Awatar użytkownika
alex1919
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 20:36
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: alex1919 » wt mar 31, 2009 11:51

Z krocca cieknie tylko czasami :crazy:
Powinienem juz szukac nowego krocca, czy najpierw zainteresowac sie uszczelka?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 31, 2009 11:59

nowe, najlepiej oryginał z ASO nie jest drogi. Plus Oring. I nie ma opcji że cieknie czasami. Cieknie non stop tylko nie widdzisz tego na rogrzanym silniku bo od razu paruje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 212 gości