Cos stuka w kolumnie? Poduszka?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pela9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 01, 2007 00:31
Lokalizacja: Ostrołęka / Warszawa-Bielany

Post autor: Pela9 » pn mar 30, 2009 22:38

czy sworznie owe powinno sie wymieniać parami? jak np. wymieniam jeden z przodu to drugi tez muszę? czy to raczej zależy od zuzycia danego sworznia?


Strzelisty Dąb

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » pn mar 30, 2009 22:51

Pela9, sworzen mozesz wymienic tylko jeden :)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn mar 30, 2009 23:16

mozna, ale czy jest sens ?
jak sie wymienia to raczej parami , zawsze wieksza pewnosc, ze masz w 100% sprawne czesci :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 31, 2009 12:00

Ja wymieniałem parami, ze względu na to, że później ustawiasz geometrię. Zrobisz raz i masz spokój i za geometrię płacisz raz. Nie masz gwarancji, że za 1tyś. km, nie poleci drugi sworzeń :) . Właściwie tylko takie chyba "finansowe" przeciwwskazania są do wymiany tylko jednego sworznia - od strony technicznej można oczywiście wymienić tylko jeden i niczemu to nie szkodzi.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości