Witam. Mam problem:
Gdy silnik jest zimny chodzi nierówno (odpala bez problemu), jak dodaję gazu to szarpie i się dusi,nagrzeje sie to mija i chodzi równo. Dodam, że jestem zielony w temacie, gdyż mam tego golfika od kilku dni. Pozdrawiam.
1.3 wtrysk. Problem gdy zimny.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Witam
Proponuję zacząć od sprawdzenia i wymiany elementów zapłonowych tzn palca, kopółki, przewodów i świec... To najczęstsza przyczyna nierównej pracy i szarpania.
Wieczorem weź spryskiwacz taki do kwiatów na przykład i zroś dostyc obficie przewody i zobacz czy nie masz dyskoteki. Sprawdź też kopółkę i palec i ewentualnie przeczyść papierem ściernym. Może zrobiły się na niech skwary i iskra może mieć problem z przejsciem...
Pozdrawiam
PAPAYOS
Proponuję zacząć od sprawdzenia i wymiany elementów zapłonowych tzn palca, kopółki, przewodów i świec... To najczęstsza przyczyna nierównej pracy i szarpania.
Wieczorem weź spryskiwacz taki do kwiatów na przykład i zroś dostyc obficie przewody i zobacz czy nie masz dyskoteki. Sprawdź też kopółkę i palec i ewentualnie przeczyść papierem ściernym. Może zrobiły się na niech skwary i iskra może mieć problem z przejsciem...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
Zacznij od niebieskiego czujnika. Jak otworzysz maskę, to masz go na silniku z przodu, po prawej stronie, poniżej aparatu zapłonowego. Są tam dwa czujniki, wchodzą do nich wtyczki z kablami. Mogą być z wierzchu zapaskudzone, więc nie zobaczysz, który niebieski, ale jak wyciągniesz wtyczkę to będzie widać. Zmierz opór tego czujnika omomierzem. Na zimnym silniku powinien mieć około 3 kiloomów, na dobrze rozgrzanym kilkaset omów. Jeśli tak nie będzie, to czujnik do wymiany. Jest niedrogi, a sama wymiana bardzo prosta.
Dzięki serdeczne nie miałem czasu odpisać, wszystko już jest ok, winny był czujnik. Pozdrawiam.moriel pisze:Zacznij od niebieskiego czujnika. Jak otworzysz maskę, to masz go na silniku z przodu, po prawej stronie, poniżej aparatu zapłonowego. Są tam dwa czujniki, wchodzą do nich wtyczki z kablami. Mogą być z wierzchu zapaskudzone, więc nie zobaczysz, który niebieski, ale jak wyciągniesz wtyczkę to będzie widać. Zmierz opór tego czujnika omomierzem. Na zimnym silniku powinien mieć około 3 kiloomów, na dobrze rozgrzanym kilkaset omów. Jeśli tak nie będzie, to czujnik do wymiany. Jest niedrogi, a sama wymiana bardzo prosta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości