Problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

horian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt gru 30, 2005 00:53
Lokalizacja: Poznań

Problem z obrotami

Post autor: horian » pt gru 30, 2005 01:01

W golf III 1,8 silnik ABS przy wrzuceniu na luz silnik pracuje na 1800 obrotach niezależnie przy jakiej prędkości i na jakim biegu to było zrobione. Dopiero w momencie spadku prędkości do 20 km/h obroty spadają do 800. Co może być przyczyną? Już wymieniłem czujnik ssania ... co robić dalej



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Problem z obrotami

Post autor: RobertP » pt gru 30, 2005 06:35

horian pisze:W golf III 1,8 silnik ABS przy wrzuceniu na luz silnik pracuje na 1800 obrotach niezależnie przy jakiej prędkości i na jakim biegu to było zrobione. Dopiero w momencie spadku prędkości do 20 km/h obroty spadają do 800. Co może być przyczyną? Już wymieniłem czujnik ssania ... co robić dalej
a nie jeździsz przypadkiem na gazie ?
problemy z obrotami przy gazie to norma ... :-( i to bardzo zła ta norma !!
w silnikach benzynowych VW i nie tylko jest coś takiego jak:
czujnik położenia przepustnicy oraz silniczek krokowy;
i jeśli masz silnik z wtryskiem i masz problemy z obrotami a masz gaz i masz problem czasami
z spadkiem mocy to raczej na 100% wskazywałoby na silniczek krokowy - spory wydatek za tak małą część ;-(



horian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt gru 30, 2005 00:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: horian » pt gru 30, 2005 10:00

Rzeczywiście mam golfa na gaz, ale te problemy są na gazie i na paliwie - dodam jeszcze że jest to monowtrysk



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt gru 30, 2005 11:01

no to stawiam na silniczek krokowy
zachodzi drobniutkie prawdopodobieństwo że to sonada lambda,
ale stawiam na silnik krokowy - ofert sprzedaży jest sporo
ja np. kiedyś kupiłem na allegro nowy do escorta i po wymianie było dobrze



malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » pn sty 02, 2006 17:07

U mnie jest podobny problem. Mialem problemy z jazda na paliwie. Resetowalem koputer i przez jakis czas bylo OK. Ale po jezdzie na LPG znow lapal bledy i nie pracowal na paliwie. Wiec spece od instalacji zalozyli mi jakis przerywacz sterowany elektrycznie, ktory cos odcina. Nie powiedzieli mi co, ale podejrzewam, ze odcina zasilanie kompa podczas jazdy na gazie. Wtedy komp sie resetuje. Teraz na paliwie chodzi jak nowy, ale dla odmiany na LPG szaleje. Tzn. Jak odpale go na paliwie, a nastepnie przerzuce na LPG, to obroty jalowe sa na poziomie 1400. Jak odpale go od razu na LPG, to obroty sa okolo 850, czyli bardzo dobre.....



marcinec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw gru 29, 2005 10:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Ja walczę już 2 tygodnie

Post autor: marcinec » pn sty 02, 2006 17:37

U mnie na benzynie faluje 500-1500 a na gazie czyma 2500 obr .
Na pewno gdzieś łapie lewe powietrze bo serwo hamulcy prawie nie działa (ale jest ok)
Podkładkę pod wtryskiem wymieniłem ,dalej nic
wymieniłem węzyk opodciśnienia ten co idzie do filtra powietrza dalej nic
reset kompa nic,
spróbuje jeszcze przeczyścić krokowy ale wątpie że to on
został mi tylko demontarz kolektora ssacego i wymiana uszczelek na nowe

jak toś ma pomysł to chętnie posłucham



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn sty 02, 2006 18:01

silnikczek krokowy albo zle wyregulowana LPG

przemyj silniszek WD40 moze pomoze mi pomaga i robi sie tak co 20 tys km



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 442 gości