Problem z rozruchem silnika - duszenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Problem z rozruchem silnika - duszenie

Post autor: Wins » ndz mar 29, 2009 23:03

Witam! Mam taki problem ze jak dość niska temp (bliska 0 i niższa) to przy rozruchu zaczyna silnik dusić to znaczy słychać pojedyncze cykle na poszczególnych cylindrach i po kilku obrotach zaczyna silnik się rozpędzać i w końcu startuje. Dodam że przewody wysokiego napięcia są nowe, świece, akumulator, a silnik to 1,4 typu ABD. Proszę o wskazówki. Tak pyzatym poszukuje skrzyni biegów do tego silnika w przyzwoitej cenie;-) Z góry dziękuję za pomoc!

[ Dodano: 29 Mar 2009 23:14 ]
Dodam że ciepły zapala idealnie choć czami trzeba poobracać silnikiem parę razy

[ Dodano: 29 Mar 2009 23:16 ]
Właśnie myśląc ze to akumulator wymieniłem go ale to nic nie pomogło, zawsze po kilku obrotach na którymś cylindrze załapie i startnie. Objawy jakby akumulator pad- ale to nie akumulator - pomocy



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Re: Problem z rozruchem silnika - duszenie

Post autor: danioo » pn mar 30, 2009 10:38

Wins pisze:Witam! Mam taki problem ze jak dość niska temp (bliska 0 i niższa) to przy rozruchu zaczyna silnik dusić to znaczy słychać pojedyncze cykle na poszczególnych cylindrach i po kilku obrotach zaczyna silnik się rozpędzać i w końcu startuje.
podłącze się do pytania kolegi


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » pn mar 30, 2009 12:31

Tak właśnie zastanawiałem się czy to jest dość często spotykane zachowanie. Co to jest - czy zbyt słaba kompresja czy może jakiś błąd komputera ( ostanio podłączyłem do VAG-a i nic nie wyskoczyło).



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » pn mar 30, 2009 16:40

Wymień czujnik temperatury cieczy chłodzącej.



Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » pn mar 30, 2009 20:24

Jak by to była czujnika cieszy (z niego bierze się ustawienie wtrysku) to by wyskoczył błąd w VAG i podczas rozruchu podczas monitorowania stanu silnika była by wskazana bledną temp. A tu wszystko jest jak w najlepszym porządku



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » wt mar 31, 2009 13:35

A może początkowe ciśnienie pompy paliwa jest za małe?



farow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr maja 07, 2008 11:30
Lokalizacja: Chorzów TG
Kontakt:

Post autor: farow » wt mar 31, 2009 14:24

Ale co by to miało wspolnego z powolnym kreceniem silnika, duszeniem sie go?
Jak jest zimny silnik to olej jest gesty i w misce olejowej lezy, dlatego rozruch utrudniony.
Moze wymiana oleju, dolewka pomoze?! A moze remont rozrusznika, ktory przy obciazeniu wiekszym slabiej kreci, przewody do niego maja slabe przejscie?!



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » wt mar 31, 2009 19:05

Z opisu wnioskuję,że silnik nie chce załapać, a nie że chodzi z oporem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 308 gości