Dusiło, zgasł i juz nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:32
Lokalizacja: Kraków

Dusiło, zgasł i juz nie odpala

Post autor: maker » pn mar 30, 2009 00:25

Wczoraj odpalilem mojego golfa i pojechalem na stacje. W drodze na stacja minimalnie go dusilo przy ruszaniu. Jednak nie przejety tym, pomyslalem ze moze jakis smiec w baku lub cos takiego. Dojechalem na stacje zatankowalem pelny bak (Neste wiec w miare pewnego paliwa).
Pojechalem ze stacji do domu, dusilo go juz calkiem powaznie.
Dzisiaj chcialem sprawdzic jak sie ma sytuacja, na niskich obrotach dusi sie, a gdy obroty sa wyzsze idzie dobrze Po przejechaniu 2 kilometrow calkiem zgasl i nie daje sie odpalic.

Co to moze byc ?



gumowa kaczka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 20, 2008 16:43
Lokalizacja: starachowice

Post autor: gumowa kaczka » pn mar 30, 2009 00:39

sprawdzales czy masz napiecie w przewodach?



Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » pn mar 30, 2009 10:22

a moze filterek paliwa zapchany?



Gallus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 10:12
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Gallus » pn mar 30, 2009 11:08

ja miałem podobnie.. dusił sie szrpał... az zgasł i nie odpalał.... okazało sie ze gaźnik nie miał masy

sprawdz to.

pozdro!



maker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt gru 15, 2006 19:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: maker » pn mar 30, 2009 13:48

@Gallus - NZ to wielopunktowy wtrysk
@gumowa kaczka - nie za bardzo mam pomysl jak to sprawdzic
@HugokopteR - w sumie daaawno nie byl zmieniany, czy dobrym sposobem na sprawdzenie czy filtr jest zapchany jest odpiecie przewodu paliwowego gdzies za filtrem i proba odpalenia silnika ?



Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » pn mar 30, 2009 13:53

maker pisze: czy dobrym sposobem na sprawdzenie czy filtr jest zapchany jest odpiecie przewodu paliwowego gdzies za filtrem i proba odpalenia silnika ?
mozesz zamiast filtra wstawic na probe jakas rurke, wtedy zobaczysz czy odpali, jezeli bedzie chodzil bez problemu tzn ze filtr do wymiany



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn mar 30, 2009 15:13

odczep przy listwie wtryskowej węzyk i zobacz czy leci paliwo. Jeśli dorbze tryska tzn ze to nie wina paliwa i wtedy bedizemy dalej myśleć.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

gumowa kaczka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 20, 2008 16:43
Lokalizacja: starachowice

Post autor: gumowa kaczka » pn mar 30, 2009 22:46

maker pisze:@gumowa kaczka - nie za bardzo mam pomysl jak to sprawdzic
Wykrec jedna ze swiec ,naluz na nia przewod,dotknij swieca do silnika a ktos drugi niech zakreci rozruchem i zobaczysz czy masz iskre,i tak sprawdz kazdy przewod.



Energopol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 30, 2009 23:08
Lokalizacja: Lisie Pole

Post autor: Energopol » pn mar 30, 2009 23:20

Mam podobny problem w Golfie II. Z tym że mi auta nie dusiło tylko po przejechaniu kilku kilometrów auto nie może odpalić. Natomiast kiedy auto jakiś czas jest nieuruchamiane odpala zupełnie normalnie i bez żadnych problemów. Kilka osób podpowiadało mi, że to może być wina pompki paliwowej. Czy ktoś mógłby mi pomóc?? Z góry serdecznie dziękuję :)



Prono89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 23:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Prono89 » pn mar 30, 2009 23:30

Energopol, pompka to raczej nie jest, ponieważ nie ma to dla niej większego znaczenia czy stoi czy pracuje. Gdyby to była ona, to miałbyś problemy już przy zapalaniu, no i do tego przy utrzymaniu jakiejś płynności obrotów, na jeździe kończąc. Moim zdaniem pompa nie.



Energopol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 30, 2009 23:08
Lokalizacja: Lisie Pole

Post autor: Energopol » pn mar 30, 2009 23:36

Ale kiedy go odpalałem to tak jakby było ładowanie. Czy to może być uszczelka pod głowicą?



Prono89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 23:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Prono89 » pn mar 30, 2009 23:40

A zalany masz silnik olejem na wysokości głowicy? Czy z rury kopci, czy czuć olej, czy płyn chłodniczy ma tłuste plamy na powierzchni?



Energopol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 30, 2009 23:08
Lokalizacja: Lisie Pole

Post autor: Energopol » pn mar 30, 2009 23:45

Co do płynu chłodniczego i oleju to szczerze nie przyszło mi do głowy sprawdzić. Ale jest mokro na wysokości pompki paliwowej.



Prono89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 23:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Prono89 » wt mar 31, 2009 00:04

Sprawdź jutro płyn i te objawy co Ci podałem. to pozwoli lepiej zdiagnozować problem, do tego, że jest wilgotno, to za bardzo się nie przejmuj, ewentualnie przewody sprawdź, może któryś jest lekko przetarty, jednak twoje objawy nie wskazują raczej na pompę, ją bym wyeliminował.
P.S.
jeśli chcesz pisać na PW to odblokuj funkcję pisania tych wiadomości :bigok: pozdrawiam :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości