szarpie autem pomocy!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kali86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 20:17
Lokalizacja: Stalowa Wola

szarpie autem pomocy!

Post autor: kali86 » ndz mar 29, 2009 21:32

Witam mam problem posiadam golfa III 1.6 93r abu + gaz pojawil sie problem z autem zaczyna nim szarpac tak do 2000 obrotow po przekroczeniu tej wartoci uspakaja sie gasnie czasem obroty opadaja nie do konca reaguje na naciskanie pedalu gazu nie jest to caly czas

Prosze o porade



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » ndz mar 29, 2009 21:38

szarpie na benzynie i LPG?
sprawdz przewody zaplonowe i swiece
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 21:39 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



kali86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 20:17
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: kali86 » ndz mar 29, 2009 21:44

zsarpie na beznynie i na gazie ale na gazie bardziej jak na gazie zaczelo swirowac bardziej to po pzrelaczeniu na benzyne rowniez byo kiepsko nie chcail jechac zle z nim bylo gdy chwile postal poprawialo sie i mozna bylo jechac a objawy byly male i to si etak powtarza



cementowy_jas

Post autor: cementowy_jas » ndz mar 29, 2009 22:57

Kopułka, palec, kable, świece - miałem identyczne objawy, nie wierzyłem że to może być elektryka, bo po 2 tys. obrotów szedł idealnie. Okazało się że jakimś cudem kopułka ma uszczerbany jeden "sutek" i bije prądem po obudowie. Po wymianie auto chodzi idealnie, a i koszty niewielkie bo Beru 32 zł :) Jeśli elektryka jest ok to tak jak mi poradził kiedyś miśfazi sprawdź zapłon, przy 2 tysiącach obrotów powinno być bodajże 30 stopni.



Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » ndz mar 29, 2009 23:12

Również miałem ten problem po przekroczeniu pewnych obrotów jakby się budziła w nim moc. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia i wszystko powróciło do normy



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » ndz mar 29, 2009 23:18

Obstawiam silnik krokowy. Podłącz pod VAG`a i będzie wszystko jasne nie wydawaj kasy na przewidy palce świece itp itd....


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Wins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt paź 24, 2006 10:11
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: Wins » ndz mar 29, 2009 23:22

Oczywiście można podłączyć pod komp auto lecz jak podjedziesz pod warsztat i opowiesz o co chodzi to pierwsze pytanie będzie- kiedy były wymienione przewody świece itd. a na samym końcu zaproponują podłączenie pod kompa- znam to z własnej autopsji.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości