PF brak mocy i falowanie???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Maniek S L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:12
Lokalizacja: Jaroty city
Kontakt:

PF brak mocy i falowanie???

Post autor: Maniek S L » ndz mar 29, 2009 20:32

Witam problem jak w temacie. Moc porównując do poprzedniego RPka jakiego miałem to mam do dyspozycji jakieś 70-80 KM w PFie, ciągnie tylko na 1 i 2 biegu później już lipa, auto jest zagazowane i co najgorsze na PB i na LPG ciagnie tak samo kiepsko. Mam kumpla z PFem który ciągnie elegancko, przekładałem od niego przepływkę, przewody WN razem z kopułką i paluchem i dalej brak mocy, przekładałem krokowca i dalej kuleje. Zauważyłem jedną rzecz u niego oba krokowce głośno brzeczą a u mnie oba chodzą cichutko prawie niesłyszalnie ale wibrują więc chyba sterowanie jakieś krokowcem jest. Lambdę odpinałem i dalej bez zmian. Wolne obroty czasem trzyma ładnie a czasem zaczynają oscylować zaczyna podbijać obroty coraz mocniej i spadają i jeszcze mocniej i znowu spadają czasami tak mocno że gaśnie, na ciepłym silniku jest troszkę lepiej. Czujniki temp. wymienione. Wszystkie podciśnienia raczej są szczelne. Kończą mi się już pomysły nie wiem gdzie szukać dalej. Rozrząd? Zapłon? Silnik pali elegancko nie kopci nie bierze oleju, przepustnice w miarę czyste, filtr powietrza nowy. HELP


SLOW & LOW SQUAD Pozdro olsztyńskie kiziory
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5778][img]http://www.motostat.pl/user_images/5778/icon4.png[/img][/url]
Tak było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188123

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 29, 2009 20:45

Szukaj najpierw czegoś co ma wpływ na moc na obu paliwach. Czyli popatrz dokładnie w cały dolot czy gazownicy nie założyl jakiejś zwężki, albo za małego miksera (32 mm średnicy to minimum). Następnie kontrola rozrządu oraz wyprzedzenia zapłonu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » ndz mar 29, 2009 20:45

jak piszesz warto sprawdzic ustawienie rozrzadu i zapłonu....i lewe powietrze sprawdz



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz mar 29, 2009 20:51

no i czy przepsunice ci sie otwieraja obie


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Maniek S L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:12
Lokalizacja: Jaroty city
Kontakt:

Post autor: Maniek S L » ndz mar 29, 2009 20:58

przepustnice działają ok, antywybuch od lpg i mikser były usuniete podczas wkładania przepływki (cała puszka filtra+ przepływka+ wąż do kolektora) od kumpla więc nie ma mowy o jakichś przeszkodach w dolocie, jeśli chodzi o lewe powietrze to raczej nie ma takiej opcji no chyba że na uszczelce kolektor>głowica


SLOW & LOW SQUAD Pozdro olsztyńskie kiziory
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5778][img]http://www.motostat.pl/user_images/5778/icon4.png[/img][/url]
Tak było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188123

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » ndz mar 29, 2009 21:00

ostatnio kumplowi robiłem listwe wtryskowa... bo antywybuch nie zadziałał bo przepustnica była zamknieta wiec wtryski wywaliło z listwa.... tak na marginesie... ale warto sprawdzic ustawienie rozrzadu ..



Maniek S L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:12
Lokalizacja: Jaroty city
Kontakt:

Post autor: Maniek S L » ndz mar 29, 2009 21:13

mam nadzieję że to tylko nieudolnie zmieniony pasek rozrządu i źle ustawiony zapłon, może jutro uda mi się sprawdzić znaki na kólkach. Ale kto ma jeszcze jakieś pomysły proszę pisać. Pozdro
PS. dzisiaj jadąc do pracy zauważyłem jeszcze coś, na postoju (silnik ciepły) jak utrzymuje obroty takie jak mniej więcej do ustawiania zapłonu ok.2300 to co kilka sekund silnik delikatnie jakby prycha, czuć takie uderzenie na całej budzie.

[ Dodano: 31 Mar 2009 22:17 ]
zagadka rozwiazana!!!!!!!!!! mam pierwszego w polsce GTi 1.6 na digifancie:D:D jakaś niedojda zarżnęła silnik i wstawiła dół od...PNki :green_fuck: i jeździ jak... 1.6 no i sterownik od Digi szaleje, stąd wszystkie dziwne akcje. Dół od PFa już w drodze.
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 07:26 przez Maniek S L, łącznie zmieniany 1 raz.


SLOW & LOW SQUAD Pozdro olsztyńskie kiziory
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5778][img]http://www.motostat.pl/user_images/5778/icon4.png[/img][/url]
Tak było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188123

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 211 gości