pali idealnie, ale...........

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » ndz gru 04, 2005 10:19

rafi1985 pisze:ja tankuje na shelu i to chyba ta lepsza bo cos pisze na pistolecie
mam nadzieję że nie pisze PB albo OO



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt gru 27, 2005 19:28

heh jestem dzis po wymianie swiec...jutro napisze jak atuko pali z ranca...wczensije palił na dsotyk ale trzesło nim przez pare sekund i puszczał dymka.....I TYLKO 1 SWIECA BYŁA DOBRA!!!!!!!!RESZTA PADNIETE I MIMO TO ZAWSZE ODPALAŁ ZA PIERWSZYM RAZEM!!!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

greg

Post autor: greg » wt gru 27, 2005 21:40

no to żeś załatwił świece...



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt gru 27, 2005 23:01

Nie załatwił tylko do upadłego jeżdził



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt gru 27, 2005 23:04

A mógł załątwić, grzał pod rząd kilka razy i .....


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr gru 28, 2005 00:16

No tak tdi masz rację



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr gru 28, 2005 09:13

nigdy nie grzalem swiec kilka razy...nie było takiej potrzeby...zawsze autko paliło na dotyk..tylko w mrozy po odpaleniu troche trzesło...i dlatego sprawdziłem swiece..no i co sie okazało..1 tylko dobra......nie wiem czy to prawda czy tak wszystkie maja ale mechanik stwierdził ze skoro palił na 1 swieczce to silnik w stanie idealnym!!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr gru 28, 2005 23:40

Raczej ma rację bo jak byś miał kupę to na 4 bedzie się pocił



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw gru 29, 2005 09:31

A ja twierdze ze to nie swiece bo ja mam podobny problem i po wymianie swiec nic sie nie zmienilo, zreszta po wymianie filtrów tez nie, po zastosowaniu dodatków do paliwa tez bez zmian!! Przy takich temperaturach jak teraz to nie zapali zwykłego D lub TD bez chocby jednej swiecy a TDI?? heh! to zupełnie inna bajka!!



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw gru 29, 2005 15:28

ARCTURUS co ty opowiadasz? Ja przy -12 stopniach C zapalałem pomimo spalonej jednej świecy a mam silnik 1.9 D (1Y) czyli wolnossący. Coprawda nim trzęsło ale zapalał.



krzysiek1980
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: krzysiek1980 » czw gru 29, 2005 21:58

A CZY W BENZYNIAKACH TEZ JEST STABILIZATOR BIEGU JALOWEGO BO U MNIE DZIWNIE SCHODZO OBROTY 1100 -1000 I DOPIERO 900 TYLKO TAK WYGLADA ZE SIE NA CHWILE ZAWIESZ NA TYCH OBROTACH DODAM ZE SILNICZEK MYLEM



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw gru 29, 2005 22:24

Właśnie w benzynach jest stabilizator biegu jałowego lub silniczek krokowy czy tak czy siak , ale na tej samej zasadzie działają



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

swieczki żarowe

Post autor: Razal » pn sty 02, 2006 15:38

ćwikła pisze:nigdy nie grzalem swiec kilka razy...nie było takiej potrzeby...zawsze autko paliło na dotyk..tylko w mrozy po odpaleniu troche trzesło...i dlatego sprawdziłem swiece..no i co sie okazało..1 tylko dobra......nie wiem czy to prawda czy tak wszystkie maja ale mechanik stwierdził ze skoro palił na 1 swieczce to silnik w stanie idealnym!!!
Heh u mnie było to samo - dzisiaj jestem po diagnozie i wymianie - wszystko jasne - ŚWIECZKI BYŁY PADNIETE - Mechanik powiedział, że dwóch to tak jakby nie było prawie wogóle a dwie nadawały się do wymiany - więc zapodałem 4 x NGK i zobaczymy jak będzie palił jutro rano (po zimnej nocy :)). A co do przekaźnika to nr. 103 był dobry, natomiast bezpieczniki świec są tylko w komorze silnika koło zbiornika płynu chłodzącego 20A zwykły i jeden blaszkowy 30A - też były dobre. Ja po przywiezieniu z niemiec wogóle świec nie wymieniałem - zrobiłem jakieś 30tys. a czy ktoś wcześniej wymieniał ??? nie wiem....

Tak wyglądaja po wyciągnięciu z silnika moje świeczki stare .... Z tego co wiem to i tak przyczyny awarii świecy siedzą wewnątrz i nie da się tak z wyglądu nic o niej powiedzieć :hmm:

Obrazek
Obrazek

Mechanik powiedział też, że odpalałem go tylko dzięki temu że to bezpośredni wtrysk :hmm: Świadczy to też o dobrej kondycji silnika i z tego się cieszę najbardziej :grin: Poza tym nie ma się co dziwić, że jak było -10 to chodził chwilę jakby na 3 cylindry i kopcił :)

Jeszcze czeka mnie pod koniec tygodnia diagnoza na VAG'u (przede wszystkim prawidłowość kąta wtrysku) i myślę że będzie OK

Pozdrawiam


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » pn sty 02, 2006 16:08

Mój poprzedni Audi 80 1.5D.. Miał wszystkie świece spalone (podobno tylko jedna jakkolwiek działała), spapraną kompresję (27-29-17-29).. I zimą też odpalał bez najmniejszego problemu.
Trochę zakopcił i było ok. Jednak jak rozrząd przestał chodzić ok.. To biedna terkawka teraz pewnie stoi na jakimś złomowisku.. :(
Ale co najbardziej mnie martwi.. W "nowym" samochodzie żona też miewa problemy (zakopcił jak komunistyczna kotłownia) Znaczy się będzie trzeba znowu wywalić kasę :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 256 gości