[mk III] Komputer MFA w AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maciuso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:19
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: maciuso » śr paź 26, 2005 13:24

No to moi kochani.. wertujemy gazety, przeszukujemy internet, moze komus sie uda znaleść taki kabekek??
Powodzenia!


Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA

vip_marcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: vip_marcin » pn paź 31, 2005 12:20

hej udało się komus to podłączyć. Ja sobie poradziłem w inny sposób. Po prostu rozkręciłem zegary i dolutowałem do nich kabelki, potem w miejscu nieużywanych kontrolek przepuściłem kabelki i jest ok. Tylko mam mały problem. Nie wiem gdzie podłączyć pin 26 odpowiedzialny za spalanie. Dałem go do 9 pinu komputera, ale nic sie nie dzieje. Spalanie skakało od 60 do 99,9 a to jest nie realne. Znaczy się na postoju. A jak jechałem było i jest teraz 99,9

Ma ktoś jakieś pomysly i sugestie gdzie to podłączyć. A może by ktoś sprawdził mam silnik 1,8i czyli 90 koni w golfie III

Proszę o jakieś porady



Awatar użytkownika
maciuso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:19
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: maciuso » wt lis 01, 2005 17:15

mozesz moze zrobic jakies fotki lub bardziej opisac w jakis sposób połaczyłes te przewody.. kazda pomoc sie przyda... :food:
i jeszcze jedno.. szyjniki temperatury, przebytej drogi itp działaja tobie>??


Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » pn lis 28, 2005 21:48

mam juz kostke od licznika do skrzynki bezpieczników z podłaczeniem do MFA.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lis 28, 2005 22:34

ja zakładalem sobie mfa w swoim tdiku 1Z i działa (spalanie również)...troszke kombinowalem ale zadnych wtyczek nie wymienialme tylko pare kabelków dołożylem ewentualnie pozamienialem. Jezeli chodzi o 1Z to chetnie pomoge jak ktos ma pytanka. Korzystalem tylko ze schematów i opisów z działu porady tam wszystko jest ładnie opisane.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » śr lis 30, 2005 20:08

aw69 pisze:Korzystalem tylko ze schematów i opisów z działu porady tam wszystko jest ładnie opisane
czy u siebie w instalacji znalazles ten fioletowo-bialy kabel o którym mowa w dziale porad ?

[ Dodano: Sro Lis 30, 2005 19:17 ]
a moze ma ktos moliwosc zrobienia fotki kostki ktora wchodzi do komputera konkretnie do którego pinu jest podłaczony fioletowo-bialy kabel. Chodzi mi o orginalnie zamontowane MFA w aucie z silnikiem 1,8. Ciekawi mnie jeszcze numer sterownika moze ma to jakies znaczenie

[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 16:34 ]
no w koncu działa :okej: po wielu zmaganiach udalo mi sie podłaczyc wszystko znczy prawie wszystko bo brakuje mi jeszcze czujnika temperatury,ale oprócz tego wszystko działa łacznie ze spalaniem. :bigok:


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
maciuso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:19
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: maciuso » czw gru 01, 2005 22:38

czyli jak podlaczyles ten kabelek i działa??
a te biało fioletowe kabelki itp..?? tez podłaczałes??
masz moze mozliwosc zalatwienia jeszcze jednego takiego kabelka??
co do tmperatury to podobno wystarcza czujnik od opla.. koszt ok 20zł..


Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » śr gru 07, 2005 12:05

a wiec tak ten fioletowo-bialy (według kolorówki w schemacie Liliowo-bialy) o ktorym mowa w poradach wychodzi z wiazki ktora jest na zdjeciu wyzej wiec nie w kazdej instalacji jest podlaczony jest do 26 pinu w liczniku zeby zaczelo dzialac spalanie trzeba go podlaczyc do 27 pinu komputera (silniki AAM i ABS) i spalanie dziala. temperatura oleju tego kabla tez niema normalnie w instalacji (zielono-czarny) trzeba go doprowadzic do okraglej kostki przy silniku od tej kostki dalej juz jest jest to wolno wiszacy kabel kolo czujnikow cisnienia oleju.
Te 3 kable ktore sa odzielnie na zdjeciu wyzej liliowo-bialy jest od spalania tak jak pisalem tenz zielonymi kablami podwojny to kierunki a ten trzeci czerwony jest od stanu klocków hamulcowych ale chyba w naszych autach niema takiej opcji.
maciuso pisze:masz moze mozliwosc zalatwienia jeszcze jednego takiego kabelka??
moge ci zmontowac zestaw kabli z opisem ktory powtykasz w orginalne kostki i bedzie wszystko ci chodzilo jak cos to daj znac na Prv
jak cos jeszcze nie jasne pytac
chetnie pomoge


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
maciuso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:19
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: maciuso » śr gru 07, 2005 22:43

dzis zamówiłem ten kabelek.. -wreszcie po 5 miesiacach szukania. Czy byś mógł dokładniej poisać krok po kroku co, jak, gdzie podłaczyc by działało to bym był super dzwięczny ;P


Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt gru 13, 2005 19:50

Nie tego kabla nie znalazlem bo go tam nie bylo :) Poprostu puściłem nowy kabelek od Licznika do komputera w podszybiu nie pamietam które piny w opisie w dziale porady jest zanzaczone kótre numery pinów z licznika i z komputera trzeba spiąć


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
maciuso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw mar 17, 2005 23:19
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: maciuso » czw gru 29, 2005 13:49

Od wczoraj oficjalnie działa mi MFA!! A to wszystko dzieki uzytkowinikowi michas28. Wielki szacunek dla Ciebie :D


Golf 3 1,8 CL '92 75PS LPG + MFA

Awatar użytkownika
bamber
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: śr sty 19, 2005 03:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bamber » pt gru 30, 2005 19:14

poprosze rowniez o pomoc :) krok po kroku co zrobic zeby miec mfa w moim goliku 3 aam :)
pozdro i dziex



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości