Szarpie silnikiem po odpaleniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie silnikiem po odpaleniu
witam mam problem z mojim golfikiem 3 1,6 b 75km . Problem polega na tym iż autko po odpaleniu strasznie szarpie silnikiem tak jak by nie chodził na wszystkie tłoki ale chodzi bo sprawdzałem na 1 i 2 tłoku po ściągnięciu kalbi jest duża rużnica na dwóch kolejnych też jest ale w troszke mniejszym stopni i niewiem co może byc przyczyną . Świeca wymienione , kable też , kopółka palec , cewka wysokiego napięcia , myslałem że może to być wina zapłonu ale kolega prubował mi go ustawić który zna się na tych sprawach i nic to nie daje . Za pomoc z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:12 przez Bond29, łącznie zmieniany 1 raz.
no to tez parzyłem tylko auto było by strtasznie słabe a tak nie jest wiadomo coś tam stracił na mocy bo czuć tylko ten silnik strasznie się trzepie i słychać jak by nie palił na wszystkie gary ale po strawdzeniu każdy gar reaguje w mniejszym lub większym stopniu
[ Dodano: 28 Mar 2009 18:08 ]
no coś takiego jak by były czarne takie są świece
[ Dodano: 28 Mar 2009 18:08 ]
no coś takiego jak by były czarne takie są świece
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jak jeszcze raz zalozysz ten sam temat, otrzymasz warna za zasmiecanie forum !!!
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
miś fazi, dokladnie to jest tak jak napisal sprawdz jeszcze raz dokladnie ustawienie kabli
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177740/][size=159][b]Gofer bY Tiger ;} Sprzedam [/b][/size][/url]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
Takie cos podchodzi mi na ustawienie kolejnosci zaplonu odwrotnie do ruchu walka rozrzadu mialem takia sama zagadke ostanio. Sprawdzic poprawnosc podlaczenia kabli.no to tez parzyłem tylko auto było by strtasznie słabe a tak nie jest wiadomo coś tam stracił na mocy bo czuć tylko ten silnik strasznie się trzepie i słychać jak by nie palił na wszystkie gary ale po strawdzeniu każdy gar reaguje w mniejszym lub większym stopniu
[ Dodano: 28 Mar 2009 18:08 ]
no coś takiego jak by były czarne takie są świece
własnie problem polega na tym iż niewiem jaki mam kod silnika bo niewiem gdzie to sprawdzić a mam silnik z aluminowom miską olejową i deklem od zaworów a ponoć jden tylko taki model wychodził
[ Dodano: 28 Mar 2009 22:33 ]
Prawdopodobnie jest to silnik AEE bo o podobnym wyglądzie znalazłem silnik na allegro
[ Dodano: 28 Mar 2009 22:33 ]
Prawdopodobnie jest to silnik AEE bo o podobnym wyglądzie znalazłem silnik na allegro
no to kolego zdemontuj oraz wyczyść bardzo dokładnie komin przepustnicy szczególnie miejsca w których klapka styka się z kominem... po tym procesie adaptacja na Vagu (bloki pomiarowe, kanał 001, przełącz nastawy) O adaptacji jest trochę pisane na forum także bez problemu znajdziesz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości