Nie chce zapalic, przerywa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ketmia18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 28, 2009 16:05
Lokalizacja: Pabianice

Nie chce zapalic, przerywa

Post autor: ketmia18 » sob mar 28, 2009 16:55

Prosze o pomoc bo nie wiem co mam myslec o tym juz. Jechalam samochodem rano do pracy stanełam przed przejazdem kolejowym zgasilam silnik i juz niechcial odpalic. Prysnelam samostaru czy jakos tak do filtra powietrza. Odpalil normalnie chodzil przejchalam 10 km nie zgasł. Wróciłam do domu zgasilam silnik nie odpalił. Na drugi dzien rodzice cholowali prubowalismy jechac ale cos sie dzialo dziwnego przerywalo pierdzial strzelalo cos na 2 garach chodzil i tak jeechalismy20km. CO moze byc przyczyna????
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:13 przez ketmia18, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob mar 28, 2009 17:49

golf 3 , ale napisz jeszcze jaki silnik , masz gaz czy nie , będzie łatwiej coś powiedzieć



Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: bibi466 » sob mar 28, 2009 17:58

Proponuje sprawdzić rozrząd bo po tym holowaniu mógł przeskoczyć



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob mar 28, 2009 18:44

pomocy ratunku
mozna by jakos inaczej zatytułować ten temat :bajer:
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 18:44 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob mar 28, 2009 19:12

Prosze zapoznac sie z REGULAMINEM FORUM !!!

Poprawilem temat
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:13 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
ketmia18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob mar 28, 2009 16:05
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: ketmia18 » sob mar 28, 2009 22:33

benzyna 1,4
44KW
60km



pawlik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob mar 22, 2008 16:18
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pawlik » ndz mar 29, 2009 12:20

Hejo,

Mam podobny problem. Jak popada deszcz, a ja dojeżdzam do skrzyzowania zarówno na luzie jak i na biegu, gaśnie mi silnik. Kontrolki się palą ale nie mogę odpalić i za każdym razem kończy się holowaniem. Co ciekawie, po jakimś czasie odpala np. za trzecim razem. Co to moze być? Ostatnio byłem u mechanika i wymienił kopułkę alternatora ale to nie pomoglo. Problem powrócił wczoraj wieczorem przy padającym deszczu. Co może być przyczyną takie stanu rzeczy?
Golf 1.4 CL 1994r. 44 kW benzyna
Będę wdzieczny za pomoc.
Pozdr



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » ndz mar 29, 2009 12:32

pawlik pisze:Hejo,

Mam podobny problem. Jak popada deszcz, a ja dojeżdzam do skrzyzowania zarówno na luzie jak i na biegu, gaśnie mi silnik. Kontrolki się palą ale nie mogę odpalić i za każdym razem kończy się holowaniem. Co ciekawie, po jakimś czasie odpala np. za trzecim razem. Co to moze być? Ostatnio byłem u mechanika i wymienił kopułkę alternatora ale to nie pomoglo. Problem powrócił wczoraj wieczorem przy padającym deszczu. Co może być przyczyną takie stanu rzeczy?
Golf 1.4 CL 1994r. 44 kW benzyna
Będę wdzieczny za pomoc.
Pozdr
Cewka zapłonowa - najlepiej jakbyś miał możliwość przełożyć od innego auta i wtedy będziesz wiedział.



pawlik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob mar 22, 2008 16:18
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pawlik » ndz mar 29, 2009 12:37

A gdzie ona się znajduje i jak ją wymienić? Mojego Bruma mam od 3 lat i nie wiem co jak wygląda :D
A moze masz jakąs fotkę?
Z góry dzięki



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » ndz mar 29, 2009 12:50

Ta żółta cienka strzałka pokazuje cewkę wraz z modułem zapłonowym , najprawdopodobniej będzie to twój problem , aczkolwiek nie wymieniaj jej dopóki nie będziesz pewny, tzn nie przełożysz od kogoś i nie sprawdzisz , bo koszt cewki z modułem zapłonowym to 140 zł firmy bardzo dobrej "BERU" , zwykły zamiennik 100 zł, ja kupiłem zwykły bo BERU już nie mieli ale tez mi śmiga , jak by mieli BERU wziął bym BERU. Tak jak napisałem przełóż od kogoś cewkę z modułem i pojeździj i zobaczysz.

Wymontowanie oraz zamontowanie jest proste jak robienie dzieci - zamocowana ona jest tam dwom śrubami z nakrętkami odkręcasz dwie nakrętki śruby wyjmujesz odpinasz wtyczke od modułu i tak samo zakładasz nową, tylko w odwrotnej kolejności.

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 12:55 przez jawirax, łącznie zmieniany 2 razy.



pawlik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob mar 22, 2008 16:18
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pawlik » ndz mar 29, 2009 13:03

Dzieki za pomoc sprawdze !!!
Jeszcze jedno mam pytanko. Wczoraj wieczorem wjechałem w kałuże z dosyc duża predkoscia i czy to moze miec jakies znaczenie?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości