Witam panów - proszę o pomoc jeszcze , wczoraj cieszyłem się cieplutkim autem w środku grzało jak cholera , dzisiaj wchodzę do autka jadę i nie może zrobić się ciepło.Płyn pełny, temp. odpowiednia a dmucha zimnym. Co prawda płyn zaczął mi gdzieś się wydostawać (króciec winny) ale zawsze pilnowałem aby było go wystarczająca.Co może być przyczyną tak wyziębianej sytuacji , zapowietrzenie nagrzewnicy , uszkodzona uszczelka pod głowicą ,a może sama nagrzewnica padła . Jak można to sprawdzić .Pozdrawiania z kaszub , i dziękuje za pomoc.
dane : ROK 1992 , Trójka VW , motor 1,4 , gaz
Nagrzewnica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie ma termostatu są tylko klapy sterujace
sprawdz wejscie i wyjscie z nagrzewnicy jakiej temperatury są oba węze
są na wysokosci podszybia w srodkowej częsci komory silnika zauwazysz je na pewno
[ Dodano: Pią Mar 27, 2009 18:57 ]
ps
reduktor lpg nie zamarza ????
sprawdz wejscie i wyjscie z nagrzewnicy jakiej temperatury są oba węze
są na wysokosci podszybia w srodkowej częsci komory silnika zauwazysz je na pewno
[ Dodano: Pią Mar 27, 2009 18:57 ]
ps
reduktor lpg nie zamarza ????
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 19:55 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Miałem podobną sytuację w Cordobie.
Jeździłem i było cieplutko... Z 3 godziny do samochodu a tu silnik ciepły a w samochodzie zimno. Uciekał mi płyn, jak dolałem ok 0,5 lira boryga ogrzewanie wróciło na swoje miejsce do momętu aż znowu uciekł płyn...
Dolej płynu i ogrzewanie wróci... A najlepiej usuń wyciek!!!
Pozdrawiam
PAPAYOS
Jeździłem i było cieplutko... Z 3 godziny do samochodu a tu silnik ciepły a w samochodzie zimno. Uciekał mi płyn, jak dolałem ok 0,5 lira boryga ogrzewanie wróciło na swoje miejsce do momętu aż znowu uciekł płyn...
Dolej płynu i ogrzewanie wróci... A najlepiej usuń wyciek!!!
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
wymień na nowy zaden silikonowe uszczelnienie a w starym nie pomogakeciu pisze:Co prawda płyn zaczął mi gdzieś się wydostawać (króciec winny)
sprawdz równiez wszystkie połaczenia węzy układu chłodzenia
samego wycieku mozna nie zauwazyć zdarza się tak ze dopiero na skutek podgrzania i wzrostu temperatury ujawnia się nieszczelność
ale bardzo szybko odparowuje zostawiajac w miejscu wycieku swego rodzaju proszek (nalot )
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 20:12 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 569 gości