Uciekający pedła hamulca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 12:57
- Lokalizacja: obecnie OP, na stałe ONY
- Kontakt:
Uciekający pedła hamulca
Tak jak w temacie:
Sprawa wygląda następująco: odstawiłem samochód do zakładu mechanicznego z prośbą o wymianę tarcz i klocków (komplet przód i tył) zamontowano mi zestaw BOSCH, przy okazji naprawili mi jeden tylny tłoczek i wymienili linki hamulca ręcznego. Wszystko jest OK hamulce brzytwa mimo że jeszcze się układają no i trochę kopcą.
Samochód odebrałem wczoraj i trochę sobie polatałem i wtedy zauważyłem że gdy już stoję i trzymam wciśnięty pedał hamulca to on powoli ucieka w podłogę.
Zadzwoniłem do tego mechanika wczoraj i kazał przyjechać samochodem trzymał mi go do dzisiaj sprawdził wszystko nie ma wycieków, sprawdził na rolkach, a sytuacja jak występowała z tym hamulcem to występuje nadal.
Wcześniej nie zwracałem uwagi na tą przypadłość tak że nie mogę powiedzieć czy tak było.
A wspomnę że gdy silnik jest zgaszony i naciskam pedał hamulca wtedy nie ucieka do podłogi.
Mechanik (duży zakład z doświadczeniem i stażem, do tej pory wszystko robili mi super) stwierdził że te modele tak mają i wszystko. Hamulce mam i jest Ok
Moje pytanko dotyczy tego czy naprawdę jest wszystko w porządku i czy u Was też tak jest. A jeśli ktoś tak miał i udało mu się zlokalizować przyczynę to proszę o podzielenie się sugestiami i info. Z góry thx
Pozdr
Sprawa wygląda następująco: odstawiłem samochód do zakładu mechanicznego z prośbą o wymianę tarcz i klocków (komplet przód i tył) zamontowano mi zestaw BOSCH, przy okazji naprawili mi jeden tylny tłoczek i wymienili linki hamulca ręcznego. Wszystko jest OK hamulce brzytwa mimo że jeszcze się układają no i trochę kopcą.
Samochód odebrałem wczoraj i trochę sobie polatałem i wtedy zauważyłem że gdy już stoję i trzymam wciśnięty pedał hamulca to on powoli ucieka w podłogę.
Zadzwoniłem do tego mechanika wczoraj i kazał przyjechać samochodem trzymał mi go do dzisiaj sprawdził wszystko nie ma wycieków, sprawdził na rolkach, a sytuacja jak występowała z tym hamulcem to występuje nadal.
Wcześniej nie zwracałem uwagi na tą przypadłość tak że nie mogę powiedzieć czy tak było.
A wspomnę że gdy silnik jest zgaszony i naciskam pedał hamulca wtedy nie ucieka do podłogi.
Mechanik (duży zakład z doświadczeniem i stażem, do tej pory wszystko robili mi super) stwierdził że te modele tak mają i wszystko. Hamulce mam i jest Ok
Moje pytanko dotyczy tego czy naprawdę jest wszystko w porządku i czy u Was też tak jest. A jeśli ktoś tak miał i udało mu się zlokalizować przyczynę to proszę o podzielenie się sugestiami i info. Z góry thx
Pozdr
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 18:41 przez maly_bankowy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 12:57
- Lokalizacja: obecnie OP, na stałe ONY
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a jak nie ?pszczyna pisze:Sprwę rozwiąże odpowietrzanie hamulców na załączonym silniku wówczas otwierają się kanały w bloku ABS-u
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
koeldze w audi a6 odpowietrzalismy , no i wszystkie autka dotychczas zawsze dawały rade ,a temu zaczyna pedał wpadac na odpalonym, słyszalem ze odpowietrzanie za pomoca VAGa tez sie stosuje , zawsze tam hamulce były zyletki , podczas wymiany uszczelniacza tłoczka z tylu w zacisku wyciekł płyn, odpowietrzylismy wszystki koła i nie pomaga.
Auto to A6 , 2,5TDI 2001 rok , sorka ze sie wcinam , ale widze ze podobny problem kolega ma to moze akurat razem cos wymyslimy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a co do tego vaga to robił to ktos ? jest wogóle sens ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
Wszystko w normie, tak ma być.
Też to dopiero przerabiałem. Po wymianie tarcz i klocków w moim golfie miałem to samo.
Po 100km hamulce się dotarły, hamują dobrze, a tego wpadana w ogóle się nie zauważa przy normalnej jeździe.
Ale mi też to nie dawało spokoju i przelałem duuuużo płynu hamulcowego, odpowietrzając cały układ kilkakrotnie, również za pomocą VAG, zanim dowiedziałem się, że tak ma być.
Też to dopiero przerabiałem. Po wymianie tarcz i klocków w moim golfie miałem to samo.
Po 100km hamulce się dotarły, hamują dobrze, a tego wpadana w ogóle się nie zauważa przy normalnej jeździe.
Ale mi też to nie dawało spokoju i przelałem duuuużo płynu hamulcowego, odpowietrzając cały układ kilkakrotnie, również za pomocą VAG, zanim dowiedziałem się, że tak ma być.
- Kajzer-K1
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:52
- Lokalizacja: Chełmsko Śląskie dolny śląsk(okolice Kamiennej Góry)
- Kontakt:
Potwierdzam u mnie też tak jest i moim zdaniem nie drapmy się tam gdzie nas nie swędzighost2255 pisze:Wszystko w normie, tak ma być.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Dziwne przecież odpowietrza się w ten sposóbmaly_bankowy pisze:Nawet powiedzieli mi że zaczęli odpowietrzać od tyłu a złapali się na tym że powinni od przodu bo z abs powinno się zaczynać właśnie od przodu (tak twierdzili w tym zakładzie)
1--prawy tył
2--lewy tył
3--prawy przód
4--lewy przód
Przynajmniej tak piszą w książce do Bory i Golfa IV
Pozdrawiam
Pedał nie może wpadać na odpalonym silniku.Niema takiej opcji. Zanim zaczniesz odpowietrzać tył musisz musisz na zgaszonym silniku(wyłączony zapłon) nacisnąć na pedał hamulca 20-sto krotnie,po to ażeby rozładować akumulator hydrauliczny abs-u .Przód odpowietrzasz normalnie naciskając na pedał i trzymając wciśnięty odkręcasz odpowietrznik i tak aż nie będzie pęcherzyków powietrza.Tak samo drugie przednie koło.Tył odpowietrzasz następująco: naciskasz na pedał,otwierasz odpowietrznik włączasz zapłon czekasz aż płyn wypływa bez powietrza.Zamykasz odpowietrznik i puszczasz pedał. Wyłączasz zapłon i czekasz aż do zatrzymania pompy.Potem druga strona tak samo.
siemka
mozecie powiedziec od ktorego kola zaczac? od przodu czy tylu?
rozne zdania sa na ten temat. odpowietrzalem od tylniego prawego i nie moge odpowietrzyc do konca. najpierw na zgaszonym aucie a potem na odpalonym.
z zaplonem jeszcze nie probowalem.
auto to golf mk4 z ABS i ASR 2001
z gory dzieki, mam nadzieje ze wkoncu sie z tym uporam, moja panna zreszta tez;) mowi ze jej miesnie urosly od tego wciskania![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pozrawiam wszystkich fanow vw
mozecie powiedziec od ktorego kola zaczac? od przodu czy tylu?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
rozne zdania sa na ten temat. odpowietrzalem od tylniego prawego i nie moge odpowietrzyc do konca. najpierw na zgaszonym aucie a potem na odpalonym.
z zaplonem jeszcze nie probowalem.
auto to golf mk4 z ABS i ASR 2001
z gory dzieki, mam nadzieje ze wkoncu sie z tym uporam, moja panna zreszta tez;) mowi ze jej miesnie urosly od tego wciskania
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pozrawiam wszystkich fanow vw
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 19:19 przez ostrysg, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 393 gości