gasnie i zamula

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

oskar21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 10, 2008 12:45
Lokalizacja: Kościerzyna

gasnie i zamula

Post autor: oskar21 » śr mar 18, 2009 13:17

Golf 2 rocznik 1990, silnik 1,3 - wtrysk wielopunktowy.
objawy.
Gdy odpalam go rano gasnie ze 3 razy chce ruszyć i nie chce jechać jak by zamulił przegazuje go i dodam więcej gazu zaczyna jechac ale po chwili na wyzszym biegu zaczyna przymulac znowu i czasem zgasnie na skrzyzowaniu Czy moze miec to wine moduł sterujacy paliwiem lub komputerek .
Prosze o pomoc z Góry dziękuje
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 13:24 przez oskar21, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » śr mar 18, 2009 13:28

Moze konczy ci sie pompka paliwa. podepnij ja na krutko i sprawdz jak zapodaje paliwko. Pozatym skontroluj filtr paliwa kiedy go ostatnio wyieniales? Zobacz tez kopolke palec i inne rzeczy odpowiedzialne za iskre.Moze halla padlo lub cewka oblukaj i napisz.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

oskar21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 10, 2008 12:45
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: oskar21 » śr mar 18, 2009 13:39

Filtr wymieniany 1 miesiac temy rozrusznik ze rok temu reszte sparwdze i napisz ;]



Awatar użytkownika
Oxim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: śr lut 25, 2009 00:59
Lokalizacja: Wydminy NGI
Kontakt:

Post autor: Oxim » czw mar 19, 2009 00:35

na 100% pompka też tak miałem


mój golfik MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3073862#3073862

oskar21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 10, 2008 12:45
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: oskar21 » czw mar 26, 2009 15:22

Pomka jest tobra daje dobre cisnienie halla tez jest w porzodku wszystko działa jak nalezy a dalej gasnie na sobote jestem umowiony z elektrykiem moze on znajdzie co to robi



moriel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 01, 2008 17:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moriel » czw mar 26, 2009 15:29

E tam zaraz pompka. Przyczyn może być wiele: padnięty niebieski czujnik temperatury, zużyta albo zabrudzona kopułka lub palec rozdzielacza, padnięta sonda lambda, rozwalona odma, wypalone świece, nieszczelność w dolocie powietrza, uszkodzona przepływka, kiepskie albo stare kable WN i jeszcze trochę innych.

Ale temat był wałkowany tyle razy na forum, że nie możesz nie znaleźć przynajmniej kilkunastu dokładnych opisów co i jak posprawdzać.
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 15:29 przez moriel, łącznie zmieniany 1 raz.



oskar21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 10, 2008 12:45
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: oskar21 » ndz kwie 05, 2009 12:44

No i samochod naprawiony bylem z nim u elektryka i nic ne znalazł po tygodniu wziolem go od niego i zaczolem sam grzebac okazało sie ze przewod od niebieskiego czujnika trzymał na samej izolacji naprawiłem i chodzi Dzieki za pomoc pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 68 gości