Kapie olej z automatycznej skrzyni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kapie olej z automatycznej skrzyni
Pojawil sie problem... pochylajac sie pod samochodem widac jak ze skrzyni kapie olej przekladniowy... skrzynia pracuje idealnie no ale cos sie rozszczelnilo.
Skad to moze kapac? z jakiejs uszczelki? czujnika? pytam bo sie nie znam, a nie mam jak wpelznac pod samochod zeby sprawdzic.
Skad to moze kapac? z jakiejs uszczelki? czujnika? pytam bo sie nie znam, a nie mam jak wpelznac pod samochod zeby sprawdzic.
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- webster1987
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
- Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska
Pewnie niewiele Ci pomogę. Miałem podobny problem w moim byłym aucie... miałem golfa 1.6 diesla i olej kapał mi spod uszczelniacza pokrywy... smarowanie różnymi silikonami itp nie pomagało a wymiana uszczelniacza nie była opłacalna. niestety zmuszony byłem dolewać olej. litrowa butelka ELF MATICA ZA 26zł wystarczała mi na ok 3-4 miesiące...
I tez jak popatrzyles pod skrzynie to kapalo ze tak powiem na Twoich oczach?webster1987 pisze:Pewnie niewiele Ci pomogę. Miałem podobny problem w moim byłym aucie... miałem golfa 1.6 diesla i olej kapał mi spod uszczelniacza pokrywy... smarowanie różnymi silikonami itp nie pomagało a wymiana uszczelniacza nie była opłacalna. niestety zmuszony byłem dolewać olej. litrowa butelka ELF MATICA ZA 26zł wystarczała mi na ok 3-4 miesiące...
Jest mozliwosc zeby kapalo z jakiegos innego miejsca?
Bo jesli to ten uszczelniacz faktycznie to zapada decyzja o swapie na manuala, co mialem poniekad robic, ale teraz juz chyba jestem zdecydowany.... a jak uda mi sie wejsc pod samochod to jak sprawdzic czy to spod uszczelniacza?
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- webster1987
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
- Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska
Wlasnie nie dam reki sobie uciac ale bardzie z samej skrzyni chyba... nie mam zywcem gdzie sie polozyc pod samochodem narazie ale wydaje mi sie ze plamy sa pod sama skrzynia a nie laczeniem z silnikiem...Maćkooo pisze:A kapie wyraźnie ze skrzyni czy z łączenia skrzynia/silnik?
Sprobuje to ustalic.
Ale jesli kapie z samej skrzyni to co to oznacza i co oznacza kiedy kapie z laczenia?
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
To trzeba będzie skrzynie wyremontować lub wymienić.fifel pisze:jesli kapie z samej skrzyni
Tutaj są 2 opcje albo simeringi w skrzyni albo simering na wale od silnika.fifel pisze:co oznacza kiedy kapie z laczenia
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Biorac pod uwage, ze pewnie remontowac sie nie oplaca, to bedzie wymiana... na manuala ale to jak sie cieplo zrobi na dobre bo nie jest jeszcze tragicznie z tym kapaniemMaćkooo pisze:To trzeba będzie skrzynie wyremontować lub wymienić.
A dzisiaj jeszcze w krk spadl snieg wiec dalej nie moge ustalic skad to cholerstwo kapie ;/
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
A jak ta skrzynia chodziła?
Bo powiem Ci że manuale nie mają dobrej renomy w golfach 2. Skrzynie te chaczą, a znaleźć w dobrym stanie to jak trafić 6 w totka.
Bo powiem Ci że manuale nie mają dobrej renomy w golfach 2. Skrzynie te chaczą, a znaleźć w dobrym stanie to jak trafić 6 w totka.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Szczerze mowiac to chodzi wzorowo, nie szarpie, a jak jest ciepla to czasem nawet nie wiem ze wrzucila bieg, odkad zmienilem pierburga na webera to juz w ogole, bo na weberze jest wyzszy moment obrotowy, dlatego nie musze wykrecac silnika na obroty, co pasuje tez skrzyni i wplywa na plynnosc zmiany przelozen.Maćkooo pisze:A jak ta skrzynia chodziła?
Bo powiem Ci że manuale nie mają dobrej renomy w golfach 2. Skrzynie te chaczą, a znaleźć w dobrym stanie to jak trafić 6 w totka.
Powiem tak... jestem z tej skrzyni na prawde zadowolony, bo jednak jestem z natury leniwy i chodzi swietnie oprocz tego kapania, ale jednak troche ten automat "zabiera" mocy, a ja troche przy golfie modze, teraz chcialem zalozyc gazniki od motoru a nie wiem czy z automatem jest sens sie w to bawic... znajac mnie i tak to zrobie
Myslalem o wymianie na manuala zeby moc wiecej wycisnac z silnika, dolozyc troche do predkosci maksymalnej, bo teraz jadac 120km/h w trasie pali mi praktycznie tyle co w miescie, kolo 10-11 litrow...
Poki co kapie na tyle niewiele, ze jest to do przelkniecia, wiec pewnie nie bede tego ruszal dopoki nie zacznie sie lac albo nie sypnie sie cos bardziej....
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
Skąd wiesz, że ze skrzyni? Może cieknie z góry po skrzyni dlatego plama jest pod skrzynią. Jak będziesz miał za niski poziom oleju w skrzyni to ją zajeździsz. Tam jest duża prostokątna uszczelka od skrzyni i jeśli z niej cieknie to wcale nie trzeba remontować skrzyni ani jej wymieniać, tylko wymienić tą uszczelkę i olej w skrzyni, ale najpierw trzeba wejść pod samochód i zobaczyć skąd dokładnie cieknie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
Bo ubywa oleju a plama jest ewidentnie z oleju przekladniowego? wspomagania nie mam...nerlst pisze:Skąd wiesz, że ze skrzyni?
Wiem, ale nie dopuszczam do sytuacji, w ktorej by poziom byl za niski - sprawdzam regularnie, oczywiscie na cieplym pracujacym silniku wg instrukcjinerlst pisze:Jak będziesz miał za niski poziom oleju w skrzyni to ją zajeździsz.
Jak tylko aura bedzie bardziej sprzyjac obiecuje wykonac polecenienerlst pisze:ale najpierw trzeba wejść pod samochód i zobaczyć skąd dokładnie cieknie.
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
mogl sie tez jeden z simmerringow przy polosiach rozszczelnic,mogl sie rozszczelnic simmerring na walku sprzeglowy,to ten co wychodzi ze skrzyni lub na wale korbowym,ten co wychodzi z silnika(w obu przypadkach kapalo by Ci z laczenia silnika ze skrzynia,a olej jak cieknie to nie kapie Ci centralnie w tym miejcsu gdzie cieknie tylko raczej splywa do najnizszego punktu skrzyni i tam sobie kapie)moze tez cieknac z czujnika swiatla biegu wstecznego...
u mnie tak bylo...nie wiem jak jest w Twojej skrzyni u mnie ten cholerny czujnik sie wkreca od dolu skrzyni(nie wiem ale wydaje mi sie ze troche konstruktor skrzyni sie nie popisal...
noi wlasnie z niego cieknol olej,a kapalo w innym miejscu
najlepiej jak bys troche skrzynie oczyscil i przejechal sie kilka kilometrow i pod auto i patrzec skad to...
wymiana simmerringow to jescze nie taka tragedia jak bysssam robil...gorzej jak bedzie to simmerring walka sprzeglowego,trzeba wtedy sktzynie wyciagac,jak na polosiach to wymienisz bez wyjmowania skrzyni...
[ Dodano: 25 Mar 2009 19:18 ]
mozesz jeszcze sprawdzic czy to na laczeniu odkrecajac jedna srubke nq kluczyk 10 na laczeniu skrzyni z silnikem tam jest taka blaszka jak odkrecisz i sciagniesz ta blaszke to zobaczysz czy stamtad czy gdzie indziej...
skad masz pewnosc ze to ze skrzyni????
nie wiem czy Ci to pomoze ale wiem sam,ze olej ze skrzyni ma taki ostry wyrazny zapach,silnikowy trochu innaczej pachnie mniej"wyraznie"
u mnie tak bylo...nie wiem jak jest w Twojej skrzyni u mnie ten cholerny czujnik sie wkreca od dolu skrzyni(nie wiem ale wydaje mi sie ze troche konstruktor skrzyni sie nie popisal...
noi wlasnie z niego cieknol olej,a kapalo w innym miejscu
najlepiej jak bys troche skrzynie oczyscil i przejechal sie kilka kilometrow i pod auto i patrzec skad to...
wymiana simmerringow to jescze nie taka tragedia jak bysssam robil...gorzej jak bedzie to simmerring walka sprzeglowego,trzeba wtedy sktzynie wyciagac,jak na polosiach to wymienisz bez wyjmowania skrzyni...
[ Dodano: 25 Mar 2009 19:18 ]
mozesz jeszcze sprawdzic czy to na laczeniu odkrecajac jedna srubke nq kluczyk 10 na laczeniu skrzyni z silnikem tam jest taka blaszka jak odkrecisz i sciagniesz ta blaszke to zobaczysz czy stamtad czy gdzie indziej...
skad masz pewnosc ze to ze skrzyni????
nie wiem czy Ci to pomoze ale wiem sam,ze olej ze skrzyni ma taki ostry wyrazny zapach,silnikowy trochu innaczej pachnie mniej"wyraznie"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 235 gości