Niepokojace zachowanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
psotek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn mar 05, 2007 13:33
Lokalizacja: Pionki

Niepokojace zachowanie silnika

Post autor: psotek » śr mar 25, 2009 18:47

Posiadam golf IV 2.0 benzyna
silnik jak jest zimny nie trzęsie się itp ale gdy już jest ciepły trzęsie się.
Wymieniłem filtr powietrza
wymieniłem świece
trochę ustało
i parę razy zdarzyło mi się na trasie takie coś: pokazuje normalnie ok 90 stopni a nagle opada za 0 stopni i za 10 minut znów wraca na swoje miejsce.. mechanik mi powiedział ze w czujniku temp styki zaczynają się palić czy coś... no i wymieniłem na ORYGINALNY! ( mechanik też mi powiedział ze czujnik może tak robić ze trzęsie silnikiem)
i po tych wszystkich wymianach dalej jest to samo :P tylko troszkę mniej nim rzuca... co o tym sądzicie?? już nie mam pojęcia :/ po podłączeniu go do kompa nic nie pokazuje.. nawet robił jakiś test silnika i wszystko wyszło OK powiedział ze silnik pracuje idealnie! obroty na ciepłym/zimnym silniku jałowym są ok. Nie skaczą itp



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr mar 25, 2009 19:08

Latanie wskazówki temperatury to czujnik lub styki/kable. Opisz dokładnie co to znaczy ze trzesie?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
psotek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn mar 05, 2007 13:33
Lokalizacja: Pionki

Post autor: psotek » śr mar 25, 2009 19:20

rzuca nim tzn drgania ma . Kładę na nim rękę i buja nim... ale na zimnym silniku czegoś takiego nie ma

znajomy podrzucił mi pomysł.. żeby wlać jakiś środek do czyszczenia wtrysków?
znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/item580435167_stp_30_ ... nzyna.html

tylko jak to zastosować? koniecznie jest na pełny bak paliwa?

[ Dodano: 06 Kwi 2009 11:44 ]
znalazłem w necie coś takiego na temat silników VW GOLF 2.0:

Najczęściej spotykane usterki:

• krótka żywotność hamulców i amortyzatorów
• defekty skrzyń biegów
• niedziałający mechanizm elektrycznego sterowania szybami
• nieszczelny układ chłodzenia
• problemy z elektroniką (immobilizer, jednostka sterująca, czujniki)

Nierówną pracę silnika na biegu jałowym wyeliminowano poprzez nowe ustawienia jednostki sterującej.


i mam takie o to pytanie: jak można ustawić jednostkę sterujaca??
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 19:42 przez psotek, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości