Autko gasnie i niechce odpalic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bmp20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt mar 24, 2009 23:39
Lokalizacja: Opole

Autko gasnie i niechce odpalic

Post autor: bmp20 » śr mar 25, 2009 00:20

Witam.
mam ogromny problem z moim golfem 3 2,0 Gti.
Dwa miesiace temu auto nie chcialo odpalic,( i od tego sie zaczelo) wymienilem swiece i jezdzil 2 tygodnie, pozniej znowu sie zaczelo zgasl na stacji i 6 godzin niechcial odpalic.
Odpalil i znowu jezdzilem tydzien, pozniej gasl przynajmniej 3 razy dziennie ale po chwili odpalal teraz juz padl na twarz i nie chce w ogole odpalic a jak odpali to na 10 sec. i gasnie
nie wiem co mam z nim zrobic 3 mechanikow w opolu nie ma pojecia co jest grane a na serwis mnie nie stac
POMÓŻCIE!!!



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr mar 25, 2009 03:10

sprawdź wszystkie elementy odpowiedzialne ze iskre ... kopułka, palec, cewka ... itp.
spotkałem się z mk3 o identycznych objawach ... szczegółów naprawy dokładnie nie
pamiętam ale coś tam z cewką chyba było ... jak coś to po południu zapytam mechanika
który to robił !!



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » śr mar 25, 2009 10:18

krzysiu210 pisze:sprawdź wszystkie elementy odpowiedzialne ze iskre ... kopułka, palec, cewka ... itp.
tak jak mowi kolega najprosciej rzecz biorac wykrec jedna swiece podlacz na przewod dotknij metalowym gwintem gdzies do masy i niechktos kreci czy w ogole pojawi sie iskra jesli iskra bedzie OK to sprrawdz czy podaje paliwo jesli i paliwo bedzie to bym podjechal to jakiegos magika sprawdzic halla czy nie swiruje


Obrazek

Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » śr mar 25, 2009 11:54

Sprawdź cewkę wysokiego, przewody.
Jest jeszcze czujnik obrotów wału, jak będzie miał przerwę na przewodach to też nie odpalisz, miałem taki przypadek że przewody się przetarły, wystarczyło polutować i było OK.
A wysokie napięcie najlepiej po ciemku sprawdzać. Jeden kręci a drugi patrzy czy nie ma przebić, w ciemności jeżeli są to je ładnie widać, masz choinkę pod maską :grin:
pozdro


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
bmp20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt mar 24, 2009 23:39
Lokalizacja: Opole

Post autor: bmp20 » śr mar 25, 2009 12:55

krzysiu210 pisze:sprawdź wszystkie elementy odpowiedzialne ze iskre ... kopułka, palec, cewka ... itp.
spotkałem się z mk3 o identycznych objawach ... szczegółów naprawy dokładnie nie
pamiętam ale coś tam z cewką chyba było ... jak coś to po południu zapytam mechanika
który to robił !!

wszystko bylo sprawdzane z każdej świecy idzie iskra tylko palec dawał czerwoną iskre a wydaje mi sie że powinna byc niebieska. A czy cewka moze szfankowac czy poprostu sie psuje, bo słyszałem ze to moze cewka byc trafiona , obroty nieraz spadaja bardzo nisko.

[ Dodano: 25 Mar 2009 11:59 ]
A i zapomniałem napisac o tym. jak jeszcze jezdził:] to podczas jazdy dusił sie, wciskalem pedal gazu w podloge, tylko bylo słychac głośny głuchy dzwięk i obroty spadaly powoli do zeraz i pupa stałem tak juz pare razy na drodze.



Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » śr mar 25, 2009 13:48

Cewka może dostawać zwarcia jak się nagrzeje, sprawdź jednak jeszcze ten czujnik obrotów wału, i podaj jaki silnik tzn. kod silnika.


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
bmp20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt mar 24, 2009 23:39
Lokalizacja: Opole

Post autor: bmp20 » śr mar 25, 2009 15:34

Marcin GTI pisze:
corben pisze:czujnik obrotów wału,
Z tym ustrojstewm bywa róznie,w AGG jest pod filtrem oleju,w ABF jest w aparacie zapłonowym, a w 2E i reszcie 2.0 8V go po prostu niema bo jego rolę pełni czujnik halla w aparacie więc dobrze by było jakby kolega podał kod silnika :bigok:

jaki kod silnikabo nie wiem dokladnie o co chodzi.
I kolejne pytanie czy cewka powinna sie grzać tak po 20 min pracy silnika na wolnych obrotach cewka byla ciepła. Czy sonda lambda mogla by byc przyczyna tych awarii bo na wtyce wykazalo ze daje zamalo napiecia?

[ Dodano: 26 Mar 2009 12:17 ]
wydaje mi sie ze kod silnika to ABE ale nie jestem pewny
a jak tam z ta cewka moze sie grzac czy nie??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 329 gości