Duze spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Duze spalanie
witam niedawno kupilem MK3 1.6pb z 1993 roku.i ostatnio zaobserwowalem ze na 20litrach pb robie 140 km co moze byc? mechanik mowil zebym wymienil czujnik temperatury.zrobilem lecz usterka nie ustepiła.co robic?
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 10:07 przez Domel05, łącznie zmieniany 1 raz.
VW TO PaSjA :))
Witam serdecznie. Podepne sie do Tematu niejako ze kol.@Domel05 ma identyczny problem co ja tylko że mi LOTTO o PB (silnik ABD 1.4)
Mianowicie stwierdziłem jakiś czas temu ze autko spala kolosalnie wiele paliwa 14/100 km...
Miałem podłaczony do kompa i wykazalo błedy:
Zlokalizował usterke (przerwany biały kabelek od sondy lambda).
Usterka została naprawiona i skasowano błędy.Nie pojawiły sie ponownie po kilkurazowych kontrolach restartach kompa/auta i miało być OK.
Okazało sie jednak że nie jest OK. Autko nadal spala tyle samo paliwa co spalało (14/100)
Czujnik temperatury Ok, świece, Ok....aparat zapłonowy OK...
Nie pobiera żadnego "lewego" powietrza...
Autko smiga poprawnie, nie szarpie, nie gaśnie ma swą moc. Ssanie po nagrzaniu silnika sie wyłacza bo po podgrzaniu silnika obroty spadają do nominalnego 850-900 obr...
Nie mam pojecia co moze być przyczyną tak wielkiego spalania.
PS
Zapewne kol.@Domel05 także nurtuje owy objaw......jak i mnie...
Prosze o sugestie...
Pozdro....
Mianowicie stwierdziłem jakiś czas temu ze autko spala kolosalnie wiele paliwa 14/100 km...
Miałem podłaczony do kompa i wykazalo błedy:
Pojechałem do znajomego elektryka samochodowego i nie mógł skasować błedów.00561 - Dopasowanie skladu mieszanki
09-10 - Przekroczona granica adaptacji ust.mech. - Intermittent
00525 - Sonda Lambda (G35)
29-10 - Zwarcie do Masy - Intermittent
Zlokalizował usterke (przerwany biały kabelek od sondy lambda).
Usterka została naprawiona i skasowano błędy.Nie pojawiły sie ponownie po kilkurazowych kontrolach restartach kompa/auta i miało być OK.
Okazało sie jednak że nie jest OK. Autko nadal spala tyle samo paliwa co spalało (14/100)
Czujnik temperatury Ok, świece, Ok....aparat zapłonowy OK...
Nie pobiera żadnego "lewego" powietrza...
Autko smiga poprawnie, nie szarpie, nie gaśnie ma swą moc. Ssanie po nagrzaniu silnika sie wyłacza bo po podgrzaniu silnika obroty spadają do nominalnego 850-900 obr...
Nie mam pojecia co moze być przyczyną tak wielkiego spalania.
PS
Zapewne kol.@Domel05 także nurtuje owy objaw......jak i mnie...
Prosze o sugestie...
Pozdro....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 106 gości