Przy ok. 100 km/h wieje, gwiżdże, dmucha...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przy ok. 100 km/h wieje, gwiżdże, dmucha...
Witam serdecznie,
mam nadzieję, że nikt się na mnie nie pogniewa za to, że odświeżę ten temat, wiem, że był już przerabiany ale wierzę, że to co uda nam się tu napisać będzie pomocne nie tylko dla mnie...
Do rzeczy, mam mkIV 1.6 SR, 98r. podczas jazdy przy większej prędkości, przy około 100 km/h zaczyna niemiłosiernie gwizdać wewnątrz auta... Odbiera to komfort jazdy, muszę przygłaśniać radio bo wtedy słychać tylko świst wiatru.
Moje pytanie: co z tym zrobić? Drzwi były jak to określił mechanik "regulowane na zamkach" ale niewiele to dało...
W poprzednim temacie KLIK koledzy mówią o uszczelkach, które montowane były w mkIV ale niestety nie we wszystkich. Ja niestety nie mam czegoś takiego u siebie. Czy można coś takiego zamontować w moim aucie? Być może ktoś już coś takiego przerabiał.
Ewentualnie są być może jakieś inne metody pozbycia się tego nieprzyjemnego świstu?
Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
mam nadzieję, że nikt się na mnie nie pogniewa za to, że odświeżę ten temat, wiem, że był już przerabiany ale wierzę, że to co uda nam się tu napisać będzie pomocne nie tylko dla mnie...
Do rzeczy, mam mkIV 1.6 SR, 98r. podczas jazdy przy większej prędkości, przy około 100 km/h zaczyna niemiłosiernie gwizdać wewnątrz auta... Odbiera to komfort jazdy, muszę przygłaśniać radio bo wtedy słychać tylko świst wiatru.
Moje pytanie: co z tym zrobić? Drzwi były jak to określił mechanik "regulowane na zamkach" ale niewiele to dało...
W poprzednim temacie KLIK koledzy mówią o uszczelkach, które montowane były w mkIV ale niestety nie we wszystkich. Ja niestety nie mam czegoś takiego u siebie. Czy można coś takiego zamontować w moim aucie? Być może ktoś już coś takiego przerabiał.
Ewentualnie są być może jakieś inne metody pozbycia się tego nieprzyjemnego świstu?
Bardzo proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 14:10 przez Mariooo, łącznie zmieniany 1 raz.
witam kolege ja miałem podobny problem z mk3
drzwi u gury mi gwizdały mocno
i po rozmowie z mechanikiem kolegą powiedział ze mi to zrobi
okazało się że drzwi przez tyle lat się odgięły gorą ]
prosta rzecz bierzesz kawałek drewna owijasz szmatami i wkładasz w połowie drzwi i naciskasz i u góry drzwi i sie doginają wtedy gwizdy ustają
ale pamiętaj opuść szybę całkowicie na duł bo pęknie podczas wyginania drzwi
a problemu z pękaniem lakieru niema
nic takiego niema prawa nastąpić
drzwi u gury mi gwizdały mocno
i po rozmowie z mechanikiem kolegą powiedział ze mi to zrobi
okazało się że drzwi przez tyle lat się odgięły gorą ]
prosta rzecz bierzesz kawałek drewna owijasz szmatami i wkładasz w połowie drzwi i naciskasz i u góry drzwi i sie doginają wtedy gwizdy ustają
ale pamiętaj opuść szybę całkowicie na duł bo pęknie podczas wyginania drzwi
a problemu z pękaniem lakieru niema
nic takiego niema prawa nastąpić
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 17:50 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
U mnie gwizd powodowała antena straciłem oryginał na automyjni, kupiłem z rozpędu uniwersalną w hipermarkecie, różniła się tym, że nie miała oplotu. Po wymianie na oryginał nie świszczy.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:25
- Lokalizacja: Lodz
- Kontakt:
Mi w MK3 tez świszcza drzwi kierowcy i ja obstawiam dwie rzeczy albo pomorze wymiana uszczelki wokół drzwi, albo delikatnie podnieść drzwi, bo po tylu latach od trzaskania i opierania sie troche sie opusciły (okolo 1-2 mm), ale to moze powodowac świst. Zastosuje tez metode kolegi dziabi3, i zobacze cos ie stanie
Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
edzio, u mnie wyrażnie dobiega to z bocznych drzwi, kierowcy, a dokładniej nie z rogu tylko z tego jakby łuku (górna prawa cześć patrząć od środka)
Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie dziękuję za odpowiedzi. Powiedzcie mi proszę co myślicie o tych uszczelkach (tych, które nie wszystkie mkIV miały, a o których jest mowa w linku, który podałem na samej górze). Można założyć coś takiego do każdego mkIV? Wydaje mi się, że najbardziej wieje tam gdzie powinny być właśnie te uszczelki...
Mowa o czymś takim, mam nadzieję, ze kolega Oli nie będzie miał mi za złe, że użyłem jego zdjęcia...
Mowa o czymś takim, mam nadzieję, ze kolega Oli nie będzie miał mi za złe, że użyłem jego zdjęcia...
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 01:10 przez Mariooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dalej dmucha...
Witam,
Panowie ponawiam pytanie, bo dalej dmucha... powiedzcie proszę czy można do każdego golfika zamontować te uszczelki o których mowa wyżej... Nie jestem pewien ale widziałem na allegro uszczelki z taką dziwną rozdwojoną końcówką, czy to są właśnie te o które pytam?
Z góry dziękuję
Pozdrawiam!
Panowie ponawiam pytanie, bo dalej dmucha... powiedzcie proszę czy można do każdego golfika zamontować te uszczelki o których mowa wyżej... Nie jestem pewien ale widziałem na allegro uszczelki z taką dziwną rozdwojoną końcówką, czy to są właśnie te o które pytam?
Z góry dziękuję
Pozdrawiam!
Jesli mowe o uszczelkach przy drzwiach to ja takie zamontowalem do mojego auta i powiem wam ze nic to nie dalo (za orginalne VW dalem 50euro) tak wogole to sprawdzcie czy nie macie gdzies popekanych gum (uszczelek) a 2 sprawa to jesli wasze auto bylo bite to moglo zostalo zle zlozone a przy takich pretkosciach rzedu 100km/h wystarczy male niedociagniecie zeby bylo slychac szum itp.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości