Jak zmienić bębny na tarcze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kubavwujek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr maja 25, 2005 18:53
Lokalizacja: Sandomierz / Eindhoven
Kontakt:

Jak zmienić bębny na tarcze

Post autor: kubavwujek » wt cze 07, 2005 14:12

czy jest możliwa zmiana bębnów na tarcze
i czy jest to potrzebne? czy hamowanie będzie lepsze?
co o tym sądzicie???
oczywiście chodzi o VW Golf
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 20:49 przez kubavwujek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
makin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2004 18:36
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: makin » wt cze 07, 2005 17:19

ale to już było niedawno na technicznym


only- VW, sprzedam silnik 1.8 komplet

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » wt cze 07, 2005 20:26

było było użyj SZUKAJ



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 08, 2005 09:17

Sam pisałem. Hebelki są odczuwalnie lepsze, a roboty nie ma dużo. Wystarczy zdjąć bembny i odkręcić ośki, potem zakręcić ośki od tarcz i założyć piastotarcze, przykręcić zaciski założyć linki od mk3 GT lub GTi i śmigać.



Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » wt mar 24, 2009 20:40

Ze tak odkopię troszkę....

to cóż dokładnie potrzeba do takiej operacji?? I czy trzeba wtedy kupić nowe mocniejsze hebelki na przód?



Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » śr mar 25, 2009 00:23

Kaoz, podpinam sie, słyszałem ze mniej roboty o bardziej opłaca sie wymienić całą tylną belkę.
Powiedzcie prosze, co jak i skad wymienić aby z tyłu były tarcze a nie te bębny, czy sa jakies problemy z podłączniem przewodów od pompy i linek rećżnego?? Aha i musi mi zostać rozstaw srób 4x100,a nie 5x100 z GTI. pozdro


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg


Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » śr mar 25, 2009 23:04

tak to wygląda u mnie po wymianie bębnów na tarcze
Obrazek
nie należy zapominać o zmianie przewodów miedzianych na belce,są krótsze od tych do bębnów :bigok:


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Chaos
Whiskey
Whiskey
Posty: 584
Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Post autor: Chaos » czw mar 26, 2009 10:11

Super, robiłeś to sam? Możesz podać niezbędne rzeczy do tej operacji, jaki przybliżony koszt tego był i czy musiałeś zmieniać hamulce z przodu?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw mar 26, 2009 10:32

slaw71 pisze:tak to wygląda u mnie po wymianie bębnów na tarcze
[url=http://f.imagehost.org/t/0856/DSC01802.jpg]Obrazek[/url]
nie należy zapominać o zmianie przewodów miedzianych na belce,są krótsze od tych do bębnów :bigok:

to wszystko chyba nówki , napisz proszę ile Ci to wyniosło chodzi mi tylko o koszt części



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw mar 26, 2009 11:37

miś fazi pisze:
slaw71 pisze:tak to wygląda u mnie po wymianie bębnów na tarcze
[url=http://f.imagehost.org/t/0856/DSC01802.jpg]Obrazek[/url]
nie należy zapominać o zmianie przewodów miedzianych na belce,są krótsze od tych do bębnów :bigok:

to wszystko chyba nówki , napisz proszę ile Ci to wyniosło chodzi mi tylko o koszt części
Uprzedze odpowiedz:)

czop piasty - 2 x 50zl
tarcze - 167zl
koszyczki ABS - 2 x 30zl
łożyska - 56zl
zaciski + osłony na tarczę - 203zl
linka ręcznego - 2 x 25zl
przewody miedziane - 2 x 16zl
przewody w stalowym oplocie - 516zl
płyn hamulcowy - 3 x 0,5l po 35zl za flaszkę
klocki hamulcowe - 65zl


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw mar 26, 2009 13:05

przewody w oplocie troszkę drogie , robi się niezła sumka :blush:

[ Dodano: 26 Mar 2009 12:08 ]
ale jestem szczęśliwy że przynajmniej koszyczki do ABS mi odpadają :bigok:



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » czw mar 26, 2009 13:48

ja przewodów w stalowym oplocie nie dawałem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 299 gości