Wilgoć na podłodze MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wilgoć na podłodze MK3
Cała historia zaczęła się od tego że zamokła mi wykładzina od strony kierowcy i lekko od strony pasażera. Pojechałem do blacharza i z jego pomocą ustaliliśmy że woda dostaje się przez gumową uszczelkę od linki maski przedniej. Blacharz uszczelnił mi otwór silikonem akrylowym i woda przestała się dostawać. Kupiłem nowe maty wygłuszeniowe (te filcowe które były montowane w oryginale) ponieważ moje nasiąkły i skruszyła sie z nich guma.
Ostatnio więc jeżdze bez mat wygłuszających i widzę że na podłodze pojawia się wilgoć. Wytarłem całą podłogę położyłem gazety a na to wykładzinę i gumowe dywaniki (głębokie). Po 3 dniach podniosłem wykładzinę i zauważyłem od strony kierowcy szron na podłodze. Od strony pasażera było widać tylko wilgotną gazetę w miejscu nadkola.
Moje pytanie skąd może brać się ten szron - wilgoć ???
Dodam że auto nie ma szyberdachu, a nadkola po oględzinach są całe.
Ostatnio więc jeżdze bez mat wygłuszających i widzę że na podłodze pojawia się wilgoć. Wytarłem całą podłogę położyłem gazety a na to wykładzinę i gumowe dywaniki (głębokie). Po 3 dniach podniosłem wykładzinę i zauważyłem od strony kierowcy szron na podłodze. Od strony pasażera było widać tylko wilgotną gazetę w miejscu nadkola.
Moje pytanie skąd może brać się ten szron - wilgoć ???
Dodam że auto nie ma szyberdachu, a nadkola po oględzinach są całe.
mk2, 1.6 benz 5 drzwi... ten sam problem - doslownie bagienko sie robi pod gumowym dywanikiem u kierowcy , mokro mokro mokro gazetki zmieniam co jakis czas, najpierw to byla wina szyberdachu, gdzies tam sobie cieklo... i splywalo - ale to zrobione .,.. i znowu woda
===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)
(O===vw===O)
tak ja miałem to samo korki korki korkimarekk pisze:
Auto: Skoda Fabia
Silnik: ASY
Posty: 79
Skąd: Lyski - Rybnik
Nowy postWysłany: Sro Gru 28, 2005 00:26 Odpowiedz z cytatem
a korki gumowe w podlodze sa na swoich miejscach???? guma przez ktora przechodzi kolumna kierownicy?? chociaz na 90 % pewnie korek w podlodze nie trzyma sie blachy
A ja dzisiaj się dowiedziałem od lakiernika że te dziury w podłodze zatkane gumowymi zatyczkami to nie odpływ wody a otwory konstrukcyjne . Prawdopodobnie służą one do
1. Konserwacji
2. W czasie gdy karoseria jest zamaczana w fabryce w farbie w celu konserwacji nadwozia tymi dziurami spływa nadmiar "farby"
Nie wiem czy to prawda bo doświadczenia nie mam w tych sprawach ale myślę że znajdą się mądre głowy które potwierdzą lub zaprzeczą tej teorii
1. Konserwacji
2. W czasie gdy karoseria jest zamaczana w fabryce w farbie w celu konserwacji nadwozia tymi dziurami spływa nadmiar "farby"
Nie wiem czy to prawda bo doświadczenia nie mam w tych sprawach ale myślę że znajdą się mądre głowy które potwierdzą lub zaprzeczą tej teorii
Jak sprawdzić czy ten wężyk się wyciągnął, wyjąć tą gumę między zawiasami? i gdzie to jest przy szyberdachu?miomio1 pisze:a ja miałem tak: wężyk który idzie w pierwszych słupkach (odpływ z szyb przednich) wyciągnął się z końcówki gumowej która jest widoczna pomiędzy zawiasami dźwi przednich , i miałem z tego powodu zawsze wodę pod wykładziną
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości